Halvish upp dvs. Sportar samma i UB som i NMDHar faktiskt aldrig haft ett par vanliga UB, men rockar 8,5 US i NMD och vart nu 9 US i v2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Halvish upp dvs. Sportar samma i UB som i NMDHar faktiskt aldrig haft ett par vanliga UB, men rockar 8,5 US i NMD och vart nu 9 US i v2.
Det kommer jag garanterat att göra! Slänger ett PM när det är dags!Dom är orörda förutom två lager crep! Ropa till om du vill göra dig av med MR så kanske vi kan lösa något![]()
Har ett par i mörkgrönt som är riktigt bekväma och enligt mig snygga![]()
New balance 547 "fresh foam"
hype beast much?Hela truppen samlad![]()
Ser feta ut. Ännu bättre i helsvart..
![]()
![]()
Funnits ett tag, Tubular Nova PK.vad är det för modell? släppt ännu eller inte?
Hmm tror nog dessa ska försöka klickas hem inatt, om de inte tar slut direkt (tror ni det? Så stor är väll inte nmd-r hypen?):
![]()
Bara klura ut vilken storlek med som ska köpas...
R1 versionen är nog relativt enkel att hitta om man söker lite aktivt, tex kör zalando även nmd, footish ett annat bra tips. Lycka till! För R1 kör jag en halv US större än primeknit versionen
Mkt bra. Var släpps de?Hmm tror nog dessa ska försöka klickas hem inatt, om de inte tar slut direkt (tror ni det? Så stor är väll inte nmd-r hypen?):
![]()
Bara klura ut vilken storlek med som ska köpas...
Mkt bra. Var släpps de?
Caliroots
Edit: försvann dock för mig nu men antar de kommer tillbaka 00.01 då de skulle släppas. Får kolla då igen![]()
Plockade också hem dem blåaPlockade nyss hem två par pjux!
![]()
![]()
Dom var riktigt feta! Klippte dom svarta från Caliroots inatt och dom blåa från Adidas tidigare på morgonenPlockade också hem dem blåaFörsta nmd skorna! Hype!
Vad har du för size?Hämtade ut två paket idag, båda med samma innehåll och storlek. Men skulle nog gått upp en halv storlek.tycker dom är lite fulsnygga ändå!
![]()