Förkortning på din mening "Yeezy"Jo, men Om de nu skulle tjäna pengar på det och faktiskt sälja några ex så skulle det vara det ultimata beviset på att folk helt har tappat all egen smak och endast går på marknadsföring, hype och ängslighet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förkortning på din mening "Yeezy"Jo, men Om de nu skulle tjäna pengar på det och faktiskt sälja några ex så skulle det vara det ultimata beviset på att folk helt har tappat all egen smak och endast går på marknadsföring, hype och ängslighet.
Imorgon ska jag fan leta reda på pengar gömda under sängen!Haha skulle typ nästan gå med på det!
Jo, men Om de nu skulle tjäna pengar på det och faktiskt sälja några ex så skulle det vara det ultimata beviset på att folk helt har tappat all egen smak och endast går på marknadsföring, hype och ängslighet.
Snygga! Verkar som jag också fick ett par.Incoooooomiiiing
gz broriSnygga! Verkar som jag också fick ett par.
Hur lyckades ni? SNS sida kraschade ju som vanligtSnygga! Verkar som jag också fick ett par.
Lotto, gissar jag..Hur lyckades ni? SNS sida kraschade ju som vanligt
Extremt flytHur lyckades ni? SNS sida kraschade ju som vanligt
Lotto, gissar jag..
SNS kan dra åt ... som vanligt dvs..Extremt flyt
Standard.SNS kan dra åt ... som vanligt dvs..
stanard.
fanns ju cirkusfärgen kvar i 42, funkar!
Precis.Nja struntsamma
Jag är lite sugen på UB Uncage Multicolor, ingen hype direkt men tycker den verkar jäkligt braPrecis.
Förväntade mig dock lite mer av SNS x UB. Helt ok, kunde vart bättre.
Fick inga par eller?Precis.
Inte ens intresserad.Fick inga par eller?
Mm förra UBn dom släppte var mkt bättre egentligen. Får se vad som händer med dessa när man får se dom irl.Precis.
Jävligt nice, provade idag. Gillar de subtila färginslagen.Jag är lite sugen på UB Uncage Multicolor, ingen hype direkt men tycker den verkar jäkligt bra
Riktigt schyssta!!Jag är lite sugen på UB Uncage Multicolor, ingen hype direkt men tycker den verkar jäkligt bra
Fick hem ett par i måndags. Riktigt fräscha är dom!Jag är lite sugen på UB Uncage Multicolor, ingen hype direkt men tycker den verkar jäkligt bra
Vill du ta någon bild, har svårt att se hur färgen kommer fram.. Stämmer färgen på snören?Fick hem ett par i måndags. Riktigt fräscha är dom!
Bra? Dåligt?Hahaha herregud!
Köer du alla skor som släpps?
Rea ju!Köer du alla skor som släpps?
Snörena är turkos och röd/laxrosa de skiftar lite.Vill du ta någon bild, har svårt att se hur färgen kommer fram.. Stämmer färgen på snören?
Bra? Dåligt?