Vilken tur att jag gillar dem dåHemska!
Ser ju inte ens ut som skor haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken tur att jag gillar dem dåHemska!
Ser ju inte ens ut som skor haha.
Inget än, men det är väl typ bara Aplace som börjat höra av sig...W på 350?
Ryktas att SnS är klara och Cali ringer nu (live på facebook)Inget än, men det är väl typ bara Aplace som börjat höra av sig...
Det stämmer att dom är igång, dock bara in-store än så länge, online lär vara imorgonRyktas att SnS är klara och Cali ringer nu (live på facebook)
Någon i Gbg som vill ha ett par 350 black/white US10? Vann precis raffle på de nya och jag behöver inte mer än 1 par.
Marknadspriset ligger på typ 2,8k så jag gissar på det eller lite lägre
Sorry de blev sålda snabbt.
Stämmer, lite lägre till och med!Marknadspriset ligger på typ 2,8k så jag gissar på det eller lite lägre
Vilken raffle plockade du dom på?Sorry de blev sålda snabbt.
Stämmer, lite lägre till och med!
Gått med i över 15 raffles online men ingen lycka där ännu, men på Shelta gick det bättreVilken raffle plockade du dom på?
Var bara anmäld på SnS, skulle man fått mail nu 00:00 om det hade blivit nåt?Jahopp, anmäld till 15 raffle men inget den här gången heller... Missade Calis släpp som kom innan dessutom..
Ger nog upp iställetMailet kom för ca 4h sedan... Adidas imorgon vid 10.00 är ju ännu en chans
@par
Äh, dra igång datorn vid 09.00 och håll lite kollGer nog upp istället
Dom släpper vid så jävla oklara tiderAplace släppte random tid på dagen förra släppet också
Började uppdatera typ 9... Ser däremot ut att ha min vanliga otur heheNu har det börjat
Började uppdatera typ 9... Ser däremot ut att ha min vanliga otur hehe