Jävlar va feta! Vad är det där?Kanonskor, tack för tips här i tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävlar va feta! Vad är det där?Kanonskor, tack för tips här i tråden
Tack! Ultra Boost Night Cargo / Clay BrownJävlar va feta! Vad är det där?
En grej jag fortfarande inte förstått - vad betyder L?Stock är slut på adidas. L confirmed![]()
En grej jag fortfarande inte förstått - vad betyder L?![]()
Ah!Lose, lost, vad du vill kalla det
W= win![]()
fortsätter ladda på alla mina enheter alla fall...
fick tag i ett par infant 26 till dotternförsöker 15 min till för mig själv sen skiter jag i detta...
Edit: 2a på den. Av någon anledning citerade jag mig själv
Mm dom är riktigt grymma. Schysst färg också!Kanonskor, tack för tips här i tråden
Näe...skitiga har jag ju sagt....
Helt klart! Sprit, dåliga damer & pissoaren står för det mesta av patinan.Näe...skitiga har jag ju sagt....![]()
Men vad är grejen med de där Yeezy? Fula som stryk och alla jag har sett på ser ut som något sorts landstingsfinasierat hjälpmedel för låghalta. Kan någon förklara hajpen?
U just don't get it... it's not for all!!
Adidas, Kanye west, begränsade upplagor. Säger väl allt.Ja, alltså. Det är ju uppenbart.Men försök förklara vad det är jag inte ser?
Säljer du ena paret?
Osäker. Fått en del bud men tror jag behåller båda.Säljer du ena paret?jag är intresserad!
Hojta om du ändrar dig!Osäker. Fått en del bud men tror jag behåller båda.![]()
Är det något att ha?Osäker. Fått en del bud men tror jag behåller båda.![]()
Adidas, Kanye west, begränsade upplagor. Säger väl allt.