Buden eller skorna? HahaÄr det något att ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Buden eller skorna? HahaÄr det något att ha?
Haha, mest intresserad av skornaBuden eller skorna? Haha
Rimligt dock att det är "klocknördar" som köper dem.. brukar ju vara så att man köper sånt som är populärt och alla vill ha, samtidigt som det är en bra deal..Men vad är grejen med de där Yeezy? Fula som stryk och alla jag har sett på ser ut som något sorts landstingsfinasierat hjälpmedel för låghalta. Kan någon förklara hajpen?
Mitt första par. Har inte testat dem ännu. Älskar dock att de tagit tillbaka heeltab på dem. Men sulan på v1 är fortfarande mycket snyggare.Haha, mest intresserad av skorna![]()
mååånga yeezy ute på blocket nu, man kan undra om jag kommer ha svårt generellt att hitta ett par då US11 verkar var jäkligt ovanlig
storlek alla fall som resell...
Exakt, så jävla trött på snorungar som ska sälja dem. Riktigt tråkigt att hälften säljs till folk som ofta lyckas köpa från flera ställen.De borde verkligen börja med uthämtning i butikerna och så får man gå därifrån med skorna på fötterna. På så sätt skulle de som verkligen vill ha skorna få en ökad möjlighet att köpa och inte främst de som är ute efter att vara parasiter som det verkar vara nu.
Stör mig på färgen som är iAnvänd koden sneakers så får ni 10%
![]()
Mm. Inte så märkvärdig, men det var vissa som var sugnaStör mig på färgen som är i![]()
Den gör ju hela skonStör mig på färgen som är i![]()
#resellgangHämtade ut mina UB SnS US10 idag, men får låta de gå tyvärr, PM om någon är sugen för 3k.
Aaaand gone.Hämtade ut mina UB SnS US10 idag, men får låta de gå tyvärr, PM om någon är sugen för 3k.
SI i all ära men dem där är fan groteska om du frågar mig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blam bitches! Baselworldskor säkrade!
Alla hjärtans dag var tydligen en bra uppfinning trots allt.![]()
Tur att jag inte frågade dig då.SI i all ära men dem där är fan groteska om du frågar mig![]()
Såja! Snyggt. Haterz gon hate.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blam bitches! Baselworldskor säkrade!
Alla hjärtans dag var tydligen en bra uppfinning trots allt.![]()
Ref? Alltså, är det vandals eller vad är det? Ser tunna ut.Lite nya smygisar
![]()
Liknar mina af1 Ultra FlyknitLite nya smygisar
![]()
Langa bildLiknar mina af1 Ultra Flyknit
http://m.sneakersnstuff.com/sv/product/26226/nike-af1-ultra-flyknit-midRef? Alltså, är det vandals eller vad är det? Ser tunna ut.