Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan att du inte har US12! Eller åtminstone US11!På tal om Uncaged. Någon som är sugen på Ultraboost Uncaged Parley US10 som är bland annat gjord av återvunnen plast? Endast 7000 exemplar.
3000 kr.
![]()
Fan, min size... Should not....På tal om Uncaged. Någon som är sugen på Ultraboost Uncaged Parley US10 som är bland annat gjord av återvunnen plast? Endast 7000 exemplar.
3000 kr.
![]()
Kör bara. Sjukt fina.... ovanliga.......... och ca 1000 gånger snyggare än 350Fan, min size...
Köp innan du ångrar digFan, min size... Should not....
Lyckades bara få tag i ett par, finns ju inte så mångaFan att du inte har US12! Eller åtminstone US11!
Länk?50% på Air Presto hos Nike i 2 dagar!
Langa bild![]()
Galet feta med svart sula.
Länk?
Kunde inte hitta någon rabatt på nike.com.
Det är även 50% på att göra ett par Presto iD.Länk?
Kunde inte hitta någon rabatt på nike.com.
Hm hur jag än gör kommer bara priset 120usd upp, eller 160 vid ID.??
Så bra! Någon som vet om det är nya Parley på gång?På tal om Uncaged. Någon som är sugen på Ultraboost Uncaged Parley US10 som är bland annat gjord av återvunnen plast? Endast 7000 exemplar.
3000 kr.
![]()
Klickade nyss hem dessa snygga skor från HM. http://www.hm.com/se/product/53495?article=53495-B
Jag gillar för det mesta HM, men gillar inte när de uppenbart kopierar andras design. Vad tror ni om dessa skor, är de en ren kopia av någon sko jag inte vet?
Jävligt fina! Roligt med färgen på snörena. Plus för bajskorven också.Premiärturen avklarad.
![]()
Snygga pjucks!!Premiärturen avklarad.
![]()
Hoppas du trampade i skiten, hört att det ger premiumzzPremiärturen avklarad.
![]()
Grattis, hur känns det?Tjejens strumpor
![]()
Grattis, hur känns det?![]()
Äh, såg sköna ut! Tunna osv. Cashmere?Jäkligt sköna strumpor, ska nog försätta ta dem men hålla mig till neutralare färger![]()