• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

aleks

Aka Wi
2-Faktor
DAB6CDBD-6504-4E57-B6CE-C31D2A2F06E4.jpeg

Förknippar kanske inte sneakers med stek.....stekarna bär ju loafers med fjolltofsar....ursäkta om nån i tråden får lite kräks i munnen....
Raf är ju ändå lite kreddigt.. du förvånar.. och imponerar..
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
79707892-570C-42BB-B72C-04501C1257FC.jpeg

Har du 42 i Adidas-dojjan till vänster också?

Förlåt en oinsatt fråga men vad är Opp för märke? De blandar verkligen högt och lågt rent stilmässigt.
Opp är nåt franskt kör....vissa modeller är koola......andra är bläk.....premiumkänsla helt klart på sko, kartong och skopåsar etc. De flesta verkar nöjda, läst om någon med kvalitetsproblem. Fick en rabattkod så jag betalade 74E. Gillar dem skarpt.......men de skickas från icke EU land så det kom sms från Postmord med krav på 197:-.......DET kunde Opp varit tydligare med....

Bild på Adidasdojans size...
 

Svante7

Omega
Juste, nu när du säger det har jag ett par NMD R2 panda som ser förjävliga ut, dom hade gärna fått bli krispiga igen :D




Ajaj då slopar vi den idén, har du något annat käckt förslag för hur man kan få dom RENA?

Funkar en old fashioned handtvätt då? Alltså dränka dom i vatten och gå loss med svampen och diskmedel/tvättmedel. Eller blir det samma sak med dämpningen?

Här är bästa: https://www.careofcarl.com/sv/artik...MI8cTRwr6O4gIVBcAYCh0IAgOhEAQYASABEgKrlfD_BwE
 

DrDre

Patek
Frugan och jag handlade skor igår kväll. Jag hade läst rätt mkt om Common Projects så blev lite sugen på att prova. De är betydligt mer ombonade än Buttero som jag tog ut för lite drygt en vecka sedan. De kommer nog att bli bra. Precis som Buttero är de väldigt stora i storlekarna. Ungefär ett helt nummer.

63D61A32-4754-4C8A-AF46-208071007EB2.jpeg
 
Frugan och jag handlade skor igår kväll. Jag hade läst rätt mkt om Common Projects så blev lite sugen på att prova. De är betydligt mer ombonade än Buttero som jag tog ut för lite drygt en vecka sedan. De kommer nog att bli bra. Precis som Buttero är de väldigt stora i storlekarna. Ungefär ett helt nummer.

63D61A32-4754-4C8A-AF46-208071007EB2.jpeg
Någon bra rea ute, eller köpte du till fullpris?
 

DrDre

Patek
Någon bra rea ute, eller köpte du till fullpris?

Tyvärr inte, men jag köpte ett par byxor också (från Incotex) och de gröna skorna var, om jag förstod det rätt, från förra årets säsong så jag prutade ca 10-12% (och en burk kräm från Saphire).

Jag kunde nog fått ner det lite till, men diskussionen fördes när prylarna redan låg packade på disken (dvs alternativet att backa ur om jag inte fick ett bra pris hade liksom passerat), så det var nog mest av hygglighet/rimlighet som killen gav mig lite rabatt.
 
Tyvärr inte, men jag köpte ett par byxor också (från Incotex) och de gröna skorna var, om jag förstod det rätt, från förra årets säsong så jag prutade ca 10-12% (och en burk kräm från Saphire).

Jag kunde nog fått ner det lite till, men diskussionen fördes när prylarna redan låg packade på disken (dvs alternativet att backa ur om jag inte fick ett bra pris hade liksom passerat), så det var nog mest av hygglighet/rimlighet som killen gav mig lite rabatt.
OK, för Linnegatan2 har dom gröna nu för halva priset.
http://www.linnegatan2.com/common-projects-achilles-army-green?blockid=16&catid=161
 

DrDre

Patek

Punkt

Omega

feffe79

Cartier
Hörde någonstans att klassiska Reebok Pump ska va inne i år igen. Får kanske damma av mina gamla. :)

Tog fram dessa för säsongen, lite udda men sköna. Stan Smith high top.
IMG_5795.JPG
 
Senast ändrad:

Punkt

Omega
Tack för tipset, var precis något sådant jag letade efter :) Vet du om det finns något liknande för damer? Letat på Google till min sambo utan hitta något vettigt.

Hmm, nää. Men kolla igenom walkingskorlistorna på Sportamore, Outnorth och liknande. Vissa är lite mer åt sneakershållet om det är det som önskas.
 
Topp