Raf är ju ändå lite kreddigt.. du förvånar.. och imponerar..![]()
Förknippar kanske inte sneakers med stek.....stekarna bär ju loafers med fjolltofsar....ursäkta om nån i tråden får lite kräks i munnen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Raf är ju ändå lite kreddigt.. du förvånar.. och imponerar..![]()
Förknippar kanske inte sneakers med stek.....stekarna bär ju loafers med fjolltofsar....ursäkta om nån i tråden får lite kräks i munnen....
Perfekta, en klockren 42:a....inte stor....inte trång....
Opp är nåt franskt kör....vissa modeller är koola......andra är bläk.....premiumkänsla helt klart på sko, kartong och skopåsar etc. De flesta verkar nöjda, läst om någon med kvalitetsproblem. Fick en rabattkod så jag betalade 74E. Gillar dem skarpt.......men de skickas från icke EU land så det kom sms från Postmord med krav på 197:-.......DET kunde Opp varit tydligare med....Har du 42 i Adidas-dojjan till vänster också?
Förlåt en oinsatt fråga men vad är Opp för märke? De blandar verkligen högt och lågt rent stilmässigt.
Xakt......bara det ser bra utTackar!
Surt som fanken med tull! Men, men... de ser ju bra ut!
Juste, nu när du säger det har jag ett par NMD R2 panda som ser förjävliga ut, dom hade gärna fått bli krispiga igen
Ajaj då slopar vi den idén, har du något annat käckt förslag för hur man kan få dom RENA?
Funkar en old fashioned handtvätt då? Alltså dränka dom i vatten och gå loss med svampen och diskmedel/tvättmedel. Eller blir det samma sak med dämpningen?
![]()
De där fjolltofsarna hör ju hemma i tråden
”Outfit of the day” och kombineras gärna med ett par byxor uppdragna över naveln.
”Outfit of the day” och kombineras gärna med ett par byxor uppdragna över naveln.
Det där modet går snart över ska du se. Snart ska man se hela raggarsträngen igen.
Då noterar ni att Niklas är toffsidkare i Xcellet över galningar.....
Någon bra rea ute, eller köpte du till fullpris?Frugan och jag handlade skor igår kväll. Jag hade läst rätt mkt om Common Projects så blev lite sugen på att prova. De är betydligt mer ombonade än Buttero som jag tog ut för lite drygt en vecka sedan. De kommer nog att bli bra. Precis som Buttero är de väldigt stora i storlekarna. Ungefär ett helt nummer.
![]()
Någon bra rea ute, eller köpte du till fullpris?
OK, för Linnegatan2 har dom gröna nu för halva priset.Tyvärr inte, men jag köpte ett par byxor också (från Incotex) och de gröna skorna var, om jag förstod det rätt, från förra årets säsong så jag prutade ca 10-12% (och en burk kräm från Saphire).
Jag kunde nog fått ner det lite till, men diskussionen fördes när prylarna redan låg packade på disken (dvs alternativet att backa ur om jag inte fick ett bra pris hade liksom passerat), så det var nog mest av hygglighet/rimlighet som killen gav mig lite rabatt.
OK, för Linnegatan2 har dom gröna nu för halva priset.
http://www.linnegatan2.com/common-projects-achilles-army-green?blockid=16&catid=161
Behöver ett par sneakers/löpskor som är lätta, bekväma och ska tåla dåligt väder (regn, smuts och annat, dvs ska kunna tvättas utan problem).
https://www.kickstarter.com/project...acker_project_update_registered_users_refresh
Dessa verkar intressanta men behöver köpa skorna inom kort tyvärr.
Har ni några tips på under 1000-lappen?
Tack för tipset, var precis något sådant jag letade efterAdidas Terrex Voyager kanske matchar dina önskemål?![]()
Tack för tipset, var precis något sådant jag letade efterVet du om det finns något liknande för damer? Letat på Google till min sambo utan hitta något vettigt.
Klippte till på ett par vita Adidas Undefeated.
![]()
![]()
Lurar även på ett par Undefeated GSG9, men kan inte bestämma mig om de är coola eller fula..
https://www.adidas.se/adidas-x-undefeated-gsg9-shoes/G26650.html
Det ska jag göra, tack!Hmm, nää. Men kolla igenom walkingskorlistorna på Sportamore, Outnorth och liknande. Vissa är lite mer åt sneakershållet om det är det som önskas.
beställda aldrig GSG9.orna. Bara kikade på dem online...Snygga men de där GSG9 ser ut som hej kom och hjälp mig, tebax i sjön me dom!
Phew! Ser ut som ett par galoscher.beställda aldrig GSG9.orna. Bara kikade på dem online...