• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Konstigt, är inne på mitt tredje par arigato och alla har hållt jättebra. Vilken modell hade du?
Använda två gånger:
9E8FE37D-6810-4320-B9F5-3043FFC86D33.jpeg
83C00934-5158-4266-B70E-791D9FD38193.jpeg

• Like
Reactions: Bas
Är ju inge sneaker fantast på något sätt! Men kunde inte motstå Karhu nostalgi! Ger tankar till gråa falldynor och grått vinylgolv där gymnastiksalar är dekorerade med ribbstegar runt väggarna!:) Inköpta i en affär på Götgatan nära skatteskrapan! Ni vet säkert namnet! Tror att det går under benämningen sneakers idag. På 70-talet var det helt enkelt gympadojor!

iij5VC61TKOwxX+FF0Sg2w.jpg
SliJ51dWTjqZLCBqILPIog.jpg

Senast ändrad:
Mitt tredje par 247. Har rödvita och en special version helvita sen tidigare. Har typ 15 par Adidas. Men tror jag kommer köra NB 247 resten av livet och får lägga undan mina Adidas.

Så jäkla sköna skor även om de inte är de allra snyggaste kanske.
IMG_20190628_223255.jpg

Senast ändrad:
Vill köpa ett par vita sneakers, har såklart tittat på Adidas Stan Smith och var nära att klicka hem ett par, men tänkte höra här om någon har något annat bra tips vad man kan ha istället för Stan Smith?

Tillbaka
Topp