• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Frugan och jag handlade skor igår kväll. Jag hade läst rätt mkt om Common Projects så blev lite sugen på att prova. De är betydligt mer ombonade än Buttero som jag tog ut för lite drygt en vecka sedan. De kommer nog att bli bra. Precis som Buttero är de väldigt stora i storlekarna. Ungefär ett helt nummer.

63D61A32-4754-4C8A-AF46-208071007EB2.jpeg
Är sugen på skaffa CP hur är det med kvalite? Känns de bra?

Jag är inte så kunnig och har inte så mycket annat att jämföra med, men jag har aldrig sett något bättre varken när det gäller material eller hantverk. Om det finns bättre kvalitet hos andra märken eller om det går att få samma kvalitet till lägre pris vet jag dock inte.

Frugan och jag handlade skor igår kväll. Jag hade läst rätt mkt om Common Projects så blev lite sugen på att prova. De är betydligt mer ombonade än Buttero som jag tog ut för lite drygt en vecka sedan. De kommer nog att bli bra. Precis som Buttero är de väldigt stora i storlekarna. Ungefär ett helt nummer.

63D61A32-4754-4C8A-AF46-208071007EB2.jpeg
Bra val! Tycker CP är kanon :)

Ja de känns bra :)

Det är inte samma drag i den här tråden som det en gång var under NMD hypen! :D Hur som helst, någon som äger eller testat sneakers från Scarosso? Inputs?
Tänker mig dessa. Kostar 2k.
COSMOSNEA_REDCALF_01.jpg

Kan någon insatt förklara yeezys och hypen kring dem? Jag förstår inte och hyser en viss avsmak mot Kanye. Jag kan dock inget om skor heller så jag tror det vore dumt att gå på en full on crusade.

Finner dom, ska sägas, dock rätt snygga.

Kan någon vänlig själ kommentera storlek på axel arigato i jämförelse med ultra boost, funderar att köpa ett par men har ingen koll på storlek att gå på

Tillbaka
Topp