• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Var det någon här som beställde ett par från det svenska märket som länkades där skorna var väldigt lika både CP och CQP?

Var sidan ens legit?

CFF319AA-51F3-4C2A-91CE-7F0DE1149205.jpeg

Offwhite court 3.0 high

Jag syftar alltså på att de är lika i detalj. Inte bara lika för att de tillhör samma typ av sneakers.
Japp, det var verkligen lika vid närmare granskning.
Vi kan ju hoppas att Loakes modell är likvärdig i kvalitet och passform med CP men till lägre pris. Troligen får man (som vanligt) det man betalar för så oddsen är emot oss, även om jag personligen inte direkt är imponerad av CP skorna map prisbilden.

En fråga till er initierade för en som nyligen fått upp intresset för sneakers.

Har inte lagt så mkt tanke kring storlekar tidigare, men om ex Nike specar en storlek US 11 som 285mm är detta fotlängden man avser eller är det skons längd?

Alltså tar man med i beräkning lite wiggle-room får tårna eller får man plussa på det själv genom att ta en 11.5 ex?

Inser att Common Projects är en aningen varma på sommaren.

Någon som har tips på bra grejer som är i samma stil, men inte lika varma? Max 2k typ.

Någon som testat Diemme Loria och kan jämföra storlek?
Det står TTS, men är det true to andra sneakersizes eller true to andra typer av skor?
Alltså, om man har typ 11us i Adidas, Nike osv, är det det som gäller eller är det mer 10us som Loake m fl?

Någon som testat Diemme Loria och kan jämföra storlek?
Det står TTS, men är det true to andra sneakersizes eller true to andra typer av skor?
Alltså, om man har typ 11us i Adidas, Nike osv, är det det som gäller eller är det mer 10us som Loake m fl?
Kan inte säga något om just Loria, men har Marostica Low som är TTS till mina Nike och Adidas.
Har US8,5 i typ AF1, AM90 och i Yeezy V1 - i Diemme har jag 42

Det är väl som mycket sånt. Bestämts ju av marknadsförare och till viss mån av att skorna är limiterade.
Yeezy från Adidas antar jag att du menar?
V2 är rätt sköna att gå i, men ser rätt skeva ut - trots det har jag några stycken
V1 är inte alls lika sköna att gå i, men är så jävla mycket snyggare

Edit: La fel quote - @Reverso

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp