Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ruskigt lika Common Projects.Även Loake säljer sneakers nu för tiden. Ser riktigt fina ut.
https://www.loakenordic.com/collect...oake-sprint-white-calf?variant=20911290220647
Japp, fast det flesta s k dressade sneakers är ganska likvärdiga, även om skillnader såklart finns. Blir intressant att se hur Loakes variant står sig mot övriga map passform och kvalitet.Ruskigt lika Common Projects.
Jag syftar alltså på att de är lika i detalj. Inte bara lika för att de tillhör samma typ av sneakers.Japp, fast det flesta s k dressade sneakers är ganska likvärdiga, även om skillnader såklart finns. Blir intressant att se hur Loakes variant står sig mot övriga map passform och kvalitet.
Japp, det var verkligen lika vid närmare granskning.Jag syftar alltså på att de är lika i detalj. Inte bara lika för att de tillhör samma typ av sneakers.
https://adaysmarch.se/shop/sneakers/marching-sneaker-suede-cloudy-greyInser att Common Projects är en aningen varma på sommaren.
Någon som har tips på bra grejer som är i samma stil, men inte lika varma? Max 2k typ.
@gonza visst har ni de dojorna?Någon som testat dessa?
![]()
Kul! En polare till mig som äger detTill denna våren blev det ett par Sandays i grå mocka med vita läderdetaljer.
![]()
![]()
Usch, kan bara hålla med dig men jag antar att det är något nytt hippt likt Yeezy?köpte fula skor
![]()
Neeeh, yeezy har alltid varit fjantigt. Y3 är mycket tuffare, lanserades tidigt 2000-tal.Usch, kan bara hålla med dig men jag antar att det är något nytt hippt likt Yeezy?
Jag kanske inte ska säga för mycket då frun kallar mina Buttero för ”bowlingskorna”.
Var väl ett dåligt försök till skämt, men med tanke på hur limiterade dem är och vad andrahandsvärdet är så är det surt som fan.Ska du skicka tillbaka ett par skor för att kartongen var skadad, eller var skorna skadade med, har jag missat något här?![]()
Be dem skicka ut en ny box?Var väl ett dåligt försök till skämt, men med tanke på hur limiterade dem är och vad andrahandsvärdet är så är det surt som fan.
Ingen extra box kunde skickas enligt Nike. Surt surtBe dem skicka ut en ny box?
Det är väl som mycket sånt. Bestämts ju av marknadsförare och till viss mån av att skorna är limiterade.Kan inte för mitt liv begripa varför Adidas Yeezy är så hajpade. Ser bara ett par löparskor med en jättegrov sula när jag tittar på dom.
Jag tycker att de är sköna att gå iDet är väl som mycket sånt. Bestämts ju av marknadsförare och till viss mån av att skorna är limiterade.
Kan inte säga något om just Loria, men har Marostica Low som är TTS till mina Nike och Adidas.Någon som testat Diemme Loria och kan jämföra storlek?
Det står TTS, men är det true to andra sneakersizes eller true to andra typer av skor?
Alltså, om man har typ 11us i Adidas, Nike osv, är det det som gäller eller är det mer 10us som Loake m fl?
Yeezy från Adidas antar jag att du menar?Det är väl som mycket sånt. Bestämts ju av marknadsförare och till viss mån av att skorna är limiterade.