Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet någon om det finns ett liknande forum som klocksnack.se fast för sneakers?
Tänkte sälja mina Travis Smith men att sälja sneakers här funkar inte alls.
Finns en app (iaf till ios) som heter "fittingroom" där kan man gämföra storlekar på olika skor.Är lite sugen på en nike air Jordan 1 likt den på bilden och har försökt läsa lite om hur strl är..jag har normalt 44 i andra sneakers o träningsskor. Funkar de även i den här modellen tror ni? Obs bild stulen från nätet
Riktigt snygga! Vad heter modellen?Testade ett par Adidas i Tokyo. De såldes under en begränsad tid. Tyckte de sa under 30 dagar.
![]()
Jack Purcell är både namnet på en sko och en badmintonspelare. "He was a world champ badminton player back in way-the-fuck before we were born, that's for sure (1933)". Modellen togs fram tillsammans med B.F. Goodrich Company of Canada (the rubber & tire company) och under 70-talet köpte Converse rättigheterna till modellen.
Här finns mer läsning: https://www.activerideshop.com/blogs/news/who-the-hell-is-jack-purcell
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.adidas.se/alphaedge-4d-shoes/EF3454.htmlRiktigt snygga! Vad heter modellen?![]()
Precis! Nu för tiden ser dom flesta runners ut som rymdskepp. Jag kör på Nike md runner 2, ett par svarta och ett par grå.Var hittar jag mer klassiska runners a’la New Balance 577 nuförtiden? Tycker det mesta hos sneakersnstuff och caliroots ser ut som rejects från kostymavdelningen till en femtiotals sci-fi, och det som inte gör det är slutsålt i normala storlekar. Eller så är det en klassik överdel med nån modern jäkla sula, och det vill jag ju slippa. Finns det ens hopp för oss som gillar sneakers förknippade med öl, cockney och fotboll längre?
Hallå!
Mina Common Projects har börjat att gnissla vid gång. Är det majsstärkelse/babypuder som åtgärdar detta (första googlingen...) eller har ni några andra beprövade åtgärder som fixar detta?
Riktigt bra! Tråkigt att man missade dom, fel storlek kvar för mig..Uthämtade och sjukt coola IMO.
![]()
Någon som vet var man kan köpa New Balance 997or i Stockholm? Har inte hittat dem i någon butik.
SNS, Caliroots och några andra lösa butiker (Stadium, Din Sko, etc) men inte Shoeline, ska ringa dem. Cheers.Var har du letat? Caliroots, Sneakersnstuff, Shoeline och ETC har alla några modeller i lager.
SNS, Caliroots och några andra lösa butiker (Stadium, Din Sko, etc) men inte Shoeline, ska ringa dem. Cheers.
Shoeslines hade men inte i min storlek, men blev ett par 574 istället, så happy ändåSåg dem i båda Shoelines butiker förra veckan. Samma med ETC på Odengatan.
Shoeslines hade men inte i min storlek, men blev ett par 574 istället, så happy ändå![]()