• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Jens

Greedo
45B89EFF-688B-4E17-BB91-95144B4E76A6.jpeg

Gazelle OG och Beckenbauer Tracktop
 

[Bobo]

Rolex
Damskor idag.:cigar:
Nike Lunarforce 1 flyknit.
IMG_20200721_112802.jpg
IMG_20200721_113018__01.jpg

Kan inte påstå att jag märker av någon större skillnad på dam/herrläst när det gäller AF1 och Lunarforce 1...
 

ETMC

Omega
Nu under sommaren när jag rör mig mycket tänkte jag lösa ett par sneakers som inte dödar fötterna vid 10k steg (CQP, Sweyd, etc.). Vill gärna ha några som ser ganska schyssta ut men som även är väldigt sköna. Har funderat på Adidas NMD R1. Bra/Anus? Andra tips? :)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Nu under sommaren när jag rör mig mycket tänkte jag lösa ett par sneakers som inte dödar fötterna vid 10k steg (CQP, Sweyd, etc.). Vill gärna ha några som ser ganska schyssta ut men som även är väldigt sköna. Har funderat på Adidas NMD R1. Bra/Anus? Andra tips? :)
Jag har tänkt massa på det där också å försökt komma fram till åtminstone en sko men landar hela tiden i följande: gjuta en iläggssula
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Nu under sommaren när jag rör mig mycket tänkte jag lösa ett par sneakers som inte dödar fötterna vid 10k steg (CQP, Sweyd, etc.). Vill gärna ha några som ser ganska schyssta ut men som även är väldigt sköna. Har funderat på Adidas NMD R1. Bra/Anus? Andra tips? :)
Som @snoozarn säger så är ju Ultraboost kungliga, personligen tycker jag dock att jag blir jäkligt varm/svettig i dessa. Känns som om dem andas dåligt, utöver detta så sitter dem ju som en strumpa (på riktigt, jag knyter inte ens dem som jag har som löparskor) och man går som på moln :)

NMD funkar fin fint, inte lika mjuka som Ultraboost men andas bättre imo.. Händer ofta att jag tar ett par av mina NMDs när man ska ut på en promenad med sambon, brukar gå 7-10km utan problem :)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Nu under sommaren när jag rör mig mycket tänkte jag lösa ett par sneakers som inte dödar fötterna vid 10k steg (CQP, Sweyd, etc.). Vill gärna ha några som ser ganska schyssta ut men som även är väldigt sköna. Har funderat på Adidas NMD R1. Bra/Anus? Andra tips? :)
NMD är skit för fötterna. Köp något som inte är fashion.
 
Topp