Heimby
Basic
Också sugen på dem?Grattis.
Var lyckades du knipa dem?
Storlek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Också sugen på dem?Grattis.
Storlek?
Ja de får nog flippas.Ska de flippas då eller vad är tanken? Tycker det är ganska fräsiga faktiskt, tog tyvärr fett F.
Via SNKRS appen, storlek 43.Grattis.
Storlek?
Självklart, 20 raffles och ingen vinst själv.Också sugen på dem?
Kul att se nån som vann på SNKRS, det var ett tag sen för mig.Ja de får nog flippas.
Via SNKRS appen, storlek 43.
Hojta till om ni är sugna
Då kan jag ju använda dem som skidor istället juKul att se nån som vann på SNKRS, det var ett tag sen för mig.
Nej, för liten för mig tyvärr. Om du lyckas knipa nått i vuxenstorlek (US13) så kanske
När jag och frun reser så lägger hon sina skor inuti mina för att spara plats.....Då kan jag ju använda dem som skidor istället ju
Koola.....vad kosta sig?Tänkte kolla intresset för ett par SB Dunk Low Parra strl 43 som jag köpte på Caliroots, aldrig använda pga för liten storlek.
För de mest eftertraktade modellerna har Nike utdragning i SNKRS appen, det registrerar man sig första kvarten efter släpptiden. De ibland släpper utan dragning också och då gäller det att ha appen redo först när skorna släpps men även där är chansen liten, det bästa är att vara med på så många raffles som möjligtAntar att jag är extremt obegåvad och efter, men SNKRS appen från Nike; de meddelar kommande släpp (exv Air Max 1 Limeade idag kl 09.00) men allt tar ju slut inom någon timme? Är tanken att man ska vara med i nån raffle via annan site? Det enda man kan göra innan släpp är ju "meddela mig" eller trycka på favoritsymbolen. Jag har köpt via appen men de mest eftertraktade modellerna (antar jag) säljer ju ut bums.
Om du har android kan du ha problem med att gå med i raffles. Appen är under all kritik på android... Jag går med i alla snkr raffles på datornAntar att jag är extremt obegåvad och efter, men SNKRS appen från Nike; de meddelar kommande släpp (exv Air Max 1 Limeade idag kl 09.00) men allt tar ju slut inom någon timme? Är tanken att man ska vara med i nån raffle via annan site? Det enda man kan göra innan släpp är ju "meddela mig" eller trycka på favoritsymbolen. Jag har köpt via appen men de mest eftertraktade modellerna (antar jag) säljer ju ut bums.
Kunde inte motstå, ny modell på caliroots butik, har inte ens hittat info om denna någonstans .
edit verkar tydligen vara något försläpp för End clothing som på något sätt hamnat på hyllan, wow
Mm jäkla fina material, läder, suede, u name it jäkligt nöjd, och att för en gång alla fall hitta speciell release över disk, skippa rafflesKul! Nu är det bra material också!
SNKRS = trash. Alltså verkligen. Det är så brutalt dåligt hur raffles funkar på SNKRS att det är svårt att sätta i ord.Antar att jag är extremt obegåvad och efter, men SNKRS appen från Nike; de meddelar kommande släpp (exv Air Max 1 Limeade idag kl 09.00) men allt tar ju slut inom någon timme? Är tanken att man ska vara med i nån raffle via annan site? Det enda man kan göra innan släpp är ju "meddela mig" eller trycka på favoritsymbolen. Jag har köpt via appen men de mest eftertraktade modellerna (antar jag) säljer ju ut bums.
Funkar bra på iOSSNKRS = trash. Alltså verkligen. Det är så brutalt dåligt hur raffles funkar på SNKRS att det är svårt att sätta i ord.
HahaFunkar bra på iOS
Har inte haft något problem att deltaga i en raffle iaf.
Att kunna delta är inte det stora problemet med SNKRS (även om det stundtals är buggigt) - det är att de vägrar ändra på hur raffle går till rent praktiskt i appen. Det är ett skämt hur man kan låta det fortgå när det uppenbarligen under en sån lång tid varit piss. Resellers kan man tycka vad man vill om men allt med cookgroups och bottar är en konsekvens av medvetet usel design av Nike.Har inte haft något problem att deltaga i en raffle iaf.
Har vunnit ett par raffles den vägen i år, faktiskt fler än förluster. Kanske har haft tur då.Att kunna delta är inte det stora problemet med SNKRS (även om det stundtals är buggigt) - det är att de vägrar ändra på hur raffle går till rent praktiskt i appen. Det är ett skämt hur man kan låta det fortgå när det uppenbarligen under en sån lång tid varit piss. Resellers kan man tycka vad man vill om men allt med cookgroups och bottar är en konsekvens av medvetet usel design av Nike.
Soft, nästan lika dyra som klockan=)Legat i lådan sen jag vann rafflen.. Har någon erfarenhet kring försäljning på StockX? Smidigt?
Storlek och vad vill du släppa dem för?Legat i lådan sen jag vann rafflen.. Har någon erfarenhet kring försäljning på StockX? Smidigt?
Kolla med Plugmeplease också, de vill nog köpa demLegat i lådan sen jag vann rafflen.. Har någon erfarenhet kring försäljning på StockX? Smidigt?
Stockx är sinnesjukt smidigt om du har tillgång till skrivare och packtejpLegat i lådan sen jag vann rafflen.. Har någon erfarenhet kring försäljning på StockX? Smidigt?