• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Beställde hem dessa ltd3!!
C7B23DAB-9FDF-4CF6-BDFA-C6124B506D0F.jpeg

Antar att jag är extremt obegåvad och efter, men SNKRS appen från Nike; de meddelar kommande släpp (exv Air Max 1 Limeade idag kl 09.00) men allt tar ju slut inom någon timme? Är tanken att man ska vara med i nån raffle via annan site? Det enda man kan göra innan släpp är ju "meddela mig" eller trycka på favoritsymbolen. Jag har köpt via appen men de mest eftertraktade modellerna (antar jag) säljer ju ut bums.

Antar att jag är extremt obegåvad och efter, men SNKRS appen från Nike; de meddelar kommande släpp (exv Air Max 1 Limeade idag kl 09.00) men allt tar ju slut inom någon timme? Är tanken att man ska vara med i nån raffle via annan site? Det enda man kan göra innan släpp är ju "meddela mig" eller trycka på favoritsymbolen. Jag har köpt via appen men de mest eftertraktade modellerna (antar jag) säljer ju ut bums.
För de mest eftertraktade modellerna har Nike utdragning i SNKRS appen, det registrerar man sig första kvarten efter släpptiden. De ibland släpper utan dragning också och då gäller det att ha appen redo först när skorna släpps men även där är chansen liten, det bästa är att vara med på så många raffles som möjligt :)

Om du har android kan du ha problem med att gå med i raffles. Appen är under all kritik på android... Jag går med i alla snkr raffles på datorn

Tips på bra suddgummi, funka på lite allt möjligt men man får vara lite försiktig, fick bort repor på sula o läder som jag trodde var förlorat, ny favorit!

97FDAC9B-B4B2-4605-9B02-9FD002F8146F.jpeg

SNKRS = trash. Alltså verkligen. Det är så brutalt dåligt hur raffles funkar på SNKRS att det är svårt att sätta i ord.

Har inte haft något problem att deltaga i en raffle iaf.
Att kunna delta är inte det stora problemet med SNKRS (även om det stundtals är buggigt) - det är att de vägrar ändra på hur raffle går till rent praktiskt i appen. Det är ett skämt hur man kan låta det fortgå när det uppenbarligen under en sån lång tid varit piss. Resellers kan man tycka vad man vill om men allt med cookgroups och bottar är en konsekvens av medvetet usel design av Nike.

Att kunna delta är inte det stora problemet med SNKRS (även om det stundtals är buggigt) - det är att de vägrar ändra på hur raffle går till rent praktiskt i appen. Det är ett skämt hur man kan låta det fortgå när det uppenbarligen under en sån lång tid varit piss. Resellers kan man tycka vad man vill om men allt med cookgroups och bottar är en konsekvens av medvetet usel design av Nike.
Har vunnit ett par raffles den vägen i år, faktiskt fler än förluster. Kanske har haft tur då.

Tillbaka
Topp