Ingen som fick tag på nike x sacai senaste släpp i fredags ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vissa sidor (typ Caliroots) har man typ 10 minuter på sig att gå in på sidan och klicka ut ett par innan det är för sent...”Vinner” alla raffles nu men man hinner inte köpa skorna i alla fall eller hur funkar det?
Vilka butiker i Sverige säljer dem?Allbirds wool runner up, merinoull och jäkligt miljövänligt gjordavattentåliga
![]()
Ah precis. Jag brukar aldrig deltaga i raffles tidigare nästan så första gången jag fått mail om att jag vunnit nu. Var in efter typ 15 min men då var alla storlekar borta. Tänkte om man gjort så att typ alla ”vinner” raffles nu men att det blir omöjligt att hinna köpa ett par ändå.Vissa sidor (typ Caliroots) har man typ 10 minuter på sig att gå in på sidan och klicka ut ett par innan det är för sent...
Inga, beställde över nätet, man kan använda dem i 30dagar o ändå kunna returnera om man inte är nöjd, valde returnera då storleken inte riktigt passa samt lite glapp emellan sulan o tyget/ullen. Men jäkla varma o snygga!Vilka butiker i Sverige säljer dem?
Hur är storlekarna skulle du säga? Sanningsenliga/större/mindre?Inga, beställde över nätet, man kan använda dem i 30dagar o ändå kunna returnera om man inte är nöjd, valde returnera då storleken inte riktigt passa samt lite glapp emellan sulan o tyget/ullen. Men jäkla varma o snygga!
Jag tyckte nästan en minus i storlekHur är storlekarna skulle du säga? Sanningsenliga/större/mindre?
Åkte hit till Lidl kl7, väntade mig absolut en lång bråkig kö och jävulskap.. som tur var det bara en person på plats i stormen så man lär nog absolut få sitt ex, hoppas bara butiken har den hemma. Finland kanske trollade oss med hypen?garanterat hänga på låset
![]()
Hehe joÅkte hit till Lidl kl7, väntade mig absolut en lång bråkig kö och jävulskap.. som tur var det bara en person på plats i stormen så man lär nog absolut få sitt ex, hoppas bara butiken har den hemma. Finland kanske trollade oss med hypen?
Känns otroligt att det till slut kom en tid när man står här och köar utanför Lidl, trodde jag inte.![]()
Det är synd om människorna.Ligger redan på blocket... 1000kr.. suck
Behålla o sälja till kollega som ville ha sen ge till min mormor som inte hann vara på platsSjuk vändning tråden tagit, ska ni behålla eller sälja?
Ska ge bort i julklappSjuk vändning tråden tagit, ska ni behålla eller sälja?
Har två par som är perfekt storlek för mig, de kommer jag behålla. Hade tur med den biten, fick sitta och uppskatta med mina egna skor i affären vad som kunde vara rimligt. Då vågar jag ändå ta ett par på t.ex. matcher eller puben och våga skita ner dem, ändå ha ett par att hålla fräscha för jag tycker ändå de är bland det fetaste och unika jag sett. Kvaliteten måste vara fruktansvärd så därför var planen att ha två från första början om möjligt. Det tredje paret vet jag passar min farsa, om ingen polare nu hojtar till.Sjuk vändning tråden tagit, ska ni behålla eller sälja?
@seppo Kommer inte in fler som jag förstått det. Min tjej var vid en butik som skulle ha, hade tom. en korg med skylt men de hade inte fått in några. Är så lack... Är Djurgårdare med så bra färger. Beställde ett par från Tyskland förut för typ 800kr men ångrade mig i sista stund. Var svintaggad när jag såg att de kom till Sverige. Fick tag i ett par till tjejen men funderar på att lämna tillbaka då jag kommer bli för avundsjuk.
Ser att de finns för typ 500kr men går emot mina principer att betala en enda krona extra till scalpers.