Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina, nu har jag varit lite disträ på senaste , men var fanns dessa?
Patta.nl men de kommer säkert ut på tex SNKRS längre fram, jo de är jäkla fina, får varieras mot mina orangeaFina, nu har jag varit lite disträ på senaste , men var fanns dessa?
Flippar man skor på samma vis som klockor eller hur många sneakers har du?Helt plötsligt hade jag tryckt på köp-knappen utan att veta om det. Ibland slinter man alldeles för lätt.
Jaja, hade sökt efter dessa ett tag. Adidas Milano i den trevliga blå/guld-varianten. Inte helt lätta att få tag på i rätt skick. Här var det t.o.m ”box and papers”.![]()
Nån klickade dessutom hem dessa ett par dar senare, iaf så stod dom som ett köp på kontoutdraget. Adidas, modell Campus 80 i samarbete med japanska White Mountaineering. Jag erkänner.. jag är helt torsk på samarbeten el collabs som man säger i branschen.. Gäller inte bara skor, utan alla varor! Skit samma här är dom.![]()
Helvetiskt coola i mitt tycke!
Trevlig helg!
J
Tror jag har mellan 70-80 par. Har givit bort några, men samlingen ökar i osunt hög takt.Flippar man skor på samma vis som klockor eller hur många sneakers har du?![]()
Dubbel vinst på SNS,,, du driver. Uppenbart photoshoppad ;-)Dubbel raffle-vinst på sns. Kul!![]()
Trippel samma vecka måste vara nån for av rekord, hehe.Dubbel vinst på SNS,,, du driver. Uppenbart photoshoppad ;-)
Var hittar man skor? Har köpt en del på Ebay men finns det andra kranar? Forum? Är mest intresserad av Adidas.Helt plötsligt hade jag tryckt på köp-knappen utan att veta om det. Ibland slinter man alldeles för lätt.
Jaja, hade sökt efter dessa ett tag. Adidas Milano i den trevliga blå/guld-varianten. Inte helt lätta att få tag på i rätt skick. Här var det t.o.m ”box and papers”.![]()
Nån klickade dessutom hem dessa ett par dar senare, iaf så stod dom som ett köp på kontoutdraget. Adidas, modell Campus 80 i samarbete med japanska White Mountaineering. Jag erkänner.. jag är helt torsk på samarbeten el collabs som man säger i branschen.. Gäller inte bara skor, utan alla varor! Skit samma här är dom.![]()
Helvetiskt coola i mitt tycke!
Trevlig helg!
J
Hmmm. Är det 2:a handsmarknaden du är intresserad av?Var hittar man skor? Har köpt en del på Ebay men finns det andra kranar? Forum? Är mest intresserad av Adidas.
Japp.Hmmm. Är det 2:a handsmarknaden du är intresserad av?
Tycker att Instagram brukar ha en del att kika på. Finns ju en uppsjö av Adidas-samlare där och även dom vill ju avyttra då och då. Ibland till bra priser och dessutom med box (som är heligt för en del).Japp.
Adidas appen och confirmed har jag, men hittar ganska ofta udda modeller och nos skor på Ebay.
Finns det nån bra sammanställning av tillverkade modeller?
Ah, sociala medier.. jag har inte hoppat på det tåget än,Tycker att Instagram brukar ha en del att kika på. Finns ju en uppsjö av Adidas-samlare där och även dom vill ju avyttra då och då. Ibland till bra priser och dessutom med box (som är heligt för en del).
Vissa påstår att jag har många par och då kan det va tacksamt att visa upp dom som har 5 ggr så många och av samma modell!
Finns även ett par andra kranar som jag kanske kan dela via PM ist.
Vad är du ute efter och vilken strl? Har lite privata kanaler också.
J
Nix
Jag har stort ha-begär på dessa..
Sneakersnstuff har ibland, har även sett att careofcarl.se har både fr UK och USA just nu.Någon som har tips på butiker inom EU som säljer New Balance, antingen Made in England eller Made in USA till överkomliga priser?
Gjorde en chansning och slog till på 920 och 2002R, till överkomliga priser. Än så länge tar det emot att betala en bit över 2000 kr för NB 990. Har kört 997 och 574 i några år nu, ska bli intressant att se hur steget upp till UK är.Sneakersnstuff har ibland, har även sett att careofcarl.se har både fr UK och USA just nu.
Om priserna är överkomliga låter jag dig resonera kring. Tror dock inte att dom blir så avgörande mkt billigare om du köper fr nåt annat-land.
Lycka till!
J
Bra val! Uppdatera gärna när dom dykt upp.Gjorde en chansning och slog till på 920 och 2002R, till överkomliga priser. Än så länge tar det emot att betala en bit över 2000 kr för NB 990. Har kört 997 och 574 i några år nu, ska bli intressant att se hur steget upp till UK är.
![]()
![]()
Ny chans hos SNS imorgon.Jag har stort ha-begär på dessa..