HebbeM3
Basic
Första vinsten i SNKRS.
![]()
För en som är ganska grön, hur funkar detta?
En app där man reggar intresse på en specifik limiterad modell och med lite tur kan få möjligheten att köpa ett par?
Eller har jag missuppfattat detta helt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första vinsten i SNKRS.
![]()
Precis så. Samtidigt som man skriver upp sig så förbinder man sig att slutföra köpet också.För en som är ganska grön, hur funkar detta?
En app där man reggar intresse på en specifik limiterad modell och med lite tur kan få möjligheten att köpa ett par?
Eller har jag missuppfattat detta helt?
Tack för tipset! Har gått med nuNy chans hos SNS imorgon.
![]()
Det gick!Ny chans hos SNS imorgon.
![]()
Jag gick på pick-up i butik. Kanske två olika batchar?Grattis!
Min står som delayed
![]()
Vad menas med delayed?Grattis!
Min står som delayed
![]()
Dom här var snygga! Vad är det för tillverkare osv?Jag har hört att flanell är det nya svarta (men jag tror mer på att det är det nya gråa!)
![]()
![]()
Tack! De är från Suitsupply.Dom här var snygga! Vad är det för tillverkare osv?
Dragningen hos SNS blev försenad återigen. Vann dem hos Kickz istället
Snyggt!Dragningen hos SNS blev försenad återigen. Vann dem hos Kickz istället
![]()
Dragningen hos SNS blev försenad återigen. Vann dem hos Kickz istället
![]()
Dessa är mina bästa köp under 2021![]()
Översta raden:
Saucony Shadow 5000, overkligt bekväm modell.
Saucony Jazz ”The Mummy”, i samarbete med Super7 så gjordes några Universal Monsters-sneakers.
Adidas New York (Taxi). Hävdade redan i maj att detta var Adidas bästa släpp. Fick ingen anledning att revidera min uppfattning under året.
Mellanraden:
Ett par till New York, denna benämnd Trace Cargo. Ett par år på nacken, men helt nya i kartong.
Adidas Superstar Phillies Blunt. Sjukt ovanliga och ett udda samarbete med ett tobaksmärke.
Nedre raden:
Diadora N9000 Moon beam/Apricot cream.
Deras Italien-tillverkade sneakers är bra mkt dyrare, men kvaliteten är några nivåer högre än hos övriga tillverkare.
Saucony Jazz ”Gems Pack”. Märket bara växer i mina ögon. Hyfsat litet i Sverige vilket gör att man får ta lite andra vägar ibland.
Adidas Tokio Low. Har haft dessa på min vill ha-lista ett tag. Helt plötsligt dök dom upp och jag slog till. Tillverkade i GoreTex, vilket inte är så dumt just nu.
Försökte räkna ihop hur många jag köpte 2021 och jag tror inte att jag ljuger om jag säger runt 30. Försökte räkna, men har ingen vidare ordning på mina bilder.
Har sagt att jag ska tagga ner 2022, men galenskapen lär fortsätta.
J
Dom blåa var hårda som apnävar!Jag hade ett par av de blå Tokio Low köpta när de kom 2009 i många år som tyvärr slets ut helt inuti efter en trogen tjänst. Nog de mest användbara sneakersen jag haft, alla kategorier. Tyvärr verkar det smått omöjligt att hitta några som är lika snygga och vattentäta idag.
Grattis! Har själv gjort en del sjuka fynd på Tradera genom åren.Sommarens slit-o-släng skor från Reebok köpta på det däringa Tradera för en struntsumma (62kr varav 59kr frakt)
Ganska skönt med insta-pump som systemet kallas, dock lite segt att släppa ur systemet ibland får liksom massera ur det bak i hälkappan emellanåt.
![]()
Haha jag vet precis hur är, fick för mig att det var de ultimata och coolaste pappaledighets-skorna förra året så gick loss på alldeles för mångaFörsöker att inte dras med i Jordan-hypen men ibland är det svårt att låta bli.
![]()
Habegär, var lyckades du?Försöker att inte dras med i Jordan-hypen men ibland är det svårt att låta bli.
![]()
SNKRS, tro det eller ej. "Exklusiv tillgång"Habegär, var lyckades du?
Tyckte väl det liknade Snkrs men tänkte att den inte var släppt.SNKRS, tro det eller ej. "Exklusiv tillgång"
JappNi med sneakers från CQP. Gick ni ner en storlek? Ser ut att vara stora i storlek om man läser tabellen på hemsidan.