”Recouture” är en, vad dom kallar, experimentell skomakare:ish i Tokyo som renoverar och gör om sneakers.
Adidas har gjort nåt tidigare samarbete med grundaren Shun Hirose och nu var det dags igen.
Fan va glad jag blev när jag såg kvaliteten på skorna! Jag har många Adidas, men sällan ser jag så här välsydda skor från dom. Uppskattar kvalitet och ser det alltid hos Diadora och ofta hos Saucony.
Adidas släppte sina Spezial för lite sen, något dom gör två ggr per år, och dom flesta tar slut första timmen. Många fans som flaxar som gamar runt släppen. Jag brukar skita i dom där då jag bara blir sur om jag inte får dom jag eventuellt vill ha.
Nu fick jag dessa ist! Högre kvalitet på material och välsydda som få! Årets Spezial-släpp får se sig slagna av dessa skönheter som dessutom säljs med 50% rabatt på Sneakersnstuff. Köp om ni gillar modellen.
Fan va bra som är!
Dessutom fem par extra snören, finns ingen hejd på generositeten! Det verkar inte hoppa några halta löss på gången där för att citera
@Davvan
Japp, det var det… eller? Kan tillägga att detta var mitt tredje par Adidas som gjorts i samarbete med ett japanskt modemärke/företag. Har sen tidigare ett par från White Mountaineering och ett par från Moussy Japan och nu dessa. Återkommer med gruppfoto på mina japaner i svart!
J