Vet någon var man kan hitta gråa Lanvin-sneakers (mocka) med lackad tåkappa? CoC har en liknande inne, dock med krokodilmönstrad läder vid tån. Känns som att utbudet av deras klassiska sneakers var större förr…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet någon var man kan hitta gråa Lanvin-sneakers (mocka) med lackad tåkappa? CoC har en liknande inne, dock med krokodilmönstrad läder vid tån. Känns som att utbudet av deras klassiska sneakers var större förr…
Tusen tack! Exakt vad jag är ute efter. Verkar dock ha lite snålt med storlekar (bär UK8). Priset verkar också vara högre än vanligt (modellen brukar kosta runt 4000kr)?Lanvin Patent Toe-Cap Sneaker Elephant Grey | END.
Buy Lanvin Patent Toe-Cap Sneaker - Elephant Grey from END. (SE) - only SEK4649. Fast shipping on latest Lanvinwww.endclothing.com
@Davvan V.v upplys ovanstående om straffet för att lägga upp bilder av stötande karaktär.
Gvs är straffet tjära, fjädrar och utburen ur staden surrad på en pinne av Nisse och Pärtan!! Men det ska ändå vägas in till den anklagades fördel att modellen är bra!! Skon är ändå mer lyckad som koncept än den mitt älskade AIK lyckades haspla ur sig baserad på LA Traineer……den får man stryka längs listerna bärandes…..@Davvan V.v upplys ovanstående om straffet för att lägga upp bilder av stötande karaktär.
Vissa söndagsmorgnar startar sämre än andra..
J
Någon härifrån som köpt sneakers från Farfetch? Ris eller ros? Verkar som att folk har delade åsikter när jag googlar...
det ska nog inte vara några problem, de är väl bara en platform där andra säljer sina prylar typ?
vad är det för sneakers du är ute efter? jag kanske har bättre alternativ åt dig med tanke på att jag sitter på alla dessa sajter dagligen. riktigt skadad
För mig är de true-size. Kör typ 42-43 på de flesta märken och modeller. På dessa kör jag 42 2/3.
Wut?! Jag har ju fan Kalle anka fötterHaha antingen har du inte lika breda fötter som du tror eller så är jag en riktig outlier - det var inte ens nära att de passade mig
Wut?! Jag har ju fan Kalle anka fötter
En gång köpte jag ett par i ett lite tunnare ”tyg-liknande” material. Dem var tightare än de andra. Men de som är lite grövre och påminner om mocca sitter riktigt bra på mina breda hovar! Beklagar verkligen om jag misslett dig
AF1 finns i överflöd. Vilken modell är du ute efter?Ny med sneakers intresset men fastnat rejält för Nike Air force 1. Men utbudet här i Sverige från Nike, Footlocker och andra är väl ingen höjdare..
Zalando har en del men alltid slutsålt.
Har ni några tips?
Mvh
Glädjer mig att höra att fler och fler förstår Sauconys storhet! Om du är riktigt snäll så ska jag avslöja en möjlighet till att göra klipp inom snar framtid.Saucony Yazz 81 har blivit en favorit. Inviger mina vita idag.
Oj en hemlighet? Jo jag är ganska snäll ibland…Glädjer mig att höra att fler och fler förstår Sauconys storhet! Om du är riktigt snäll så ska jag avslöja en möjlighet till att göra klipp inom snar framtid.
Du har väl inte glömt att impregnera dom ordentligt innan jungfrufärden?!
Själv blev det ett par adidas Marathon 85 från 2012.
J
Jag är också väldigt snäll! Det är tack vare denna tråd jag numer äger två par Saucony.Glädjer mig att höra att fler och fler förstår Sauconys storhet! Om du är riktigt snäll så ska jag avslöja en möjlighet till att göra klipp inom snar framtid.
Du har väl inte glömt att impregnera dom ordentligt innan jungfrufärden?!
Själv blev det ett par adidas Marathon 85 från 2012.
J
Det är så man blir tårögd! Har ett par likadana själv.Jag är också väldigt snäll! Det är tack vare denna tråd jag numer äger två par Saucony.