• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Vet någon var man kan hitta gråa Lanvin-sneakers (mocka) med lackad tåkappa? CoC har en liknande inne, dock med krokodilmönstrad läder vid tån. Känns som att utbudet av deras klassiska sneakers var större förr…
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
20220528_150341.JPG
 

snoozarn

Patek
2-Faktor

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
@Davvan V.v upplys ovanstående om straffet för att lägga upp bilder av stötande karaktär.
Vissa söndagsmorgnar startar sämre än andra..


J
Gvs är straffet tjära, fjädrar och utburen ur staden surrad på en pinne av Nisse och Pärtan!! Men det ska ändå vägas in till den anklagades fördel att modellen är bra!! Skon är ändå mer lyckad som koncept än den mitt älskade AIK lyckades haspla ur sig baserad på LA Traineer……den får man stryka längs listerna bärandes…..

Här är annars nåt att sätta kaffet i vrångstrupen över……NOS….



E25357E1-D2EA-4703-A668-589212B0F64B.jpeg
 

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Vilka butiker i Stockholm säljer Lanvin (förutom NK)? Är som sagt ute efter de tidigare nämnda gråa sneakersen från dem, men hittar de ej i min storlek på nätet. Hoppas någon butik råkar ha liknande. :)
 

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Någon härifrån som köpt sneakers från Farfetch? Ris eller ros? Verkar som att folk har delade åsikter när jag googlar...
 

HM80

Cartier
Någon härifrån som köpt sneakers från Farfetch? Ris eller ros? Verkar som att folk har delade åsikter när jag googlar...

det ska nog inte vara några problem, de är väl bara en platform där andra säljer sina prylar typ?

vad är det för sneakers du är ute efter? jag kanske har bättre alternativ åt dig med tanke på att jag sitter på alla dessa sajter dagligen. riktigt skadad :)
 

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
det ska nog inte vara några problem, de är väl bara en platform där andra säljer sina prylar typ?

vad är det för sneakers du är ute efter? jag kanske har bättre alternativ åt dig med tanke på att jag sitter på alla dessa sajter dagligen. riktigt skadad :)

Så vitt jag förstår så är det en samlad plattform för återförsäljare, så det stämmer nog. :)

Tack! Det är de gråa sneakersen från Lanvin som du kan se några inlägg högre upp här. Är ute efter dem i storlek UK8, men finner inget. Var på NK igår och de hade otroligt nog modellen inne, dock mer eller mindre slutsålt i de flesta storlekar.
 

skarpheden

Cartier
2-Faktor
Ny med sneakers intresset men fastnat rejält för Nike Air force 1. Men utbudet här i Sverige från Nike, Footlocker och andra är väl ingen höjdare..

Zalando har en del men alltid slutsålt.
Har ni några tips?

Mvh
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Haha antingen har du inte lika breda fötter som du tror eller så är jag en riktig outlier - det var inte ens nära att de passade mig 😅
Wut?! Jag har ju fan Kalle anka fötter 😳
En gång köpte jag ett par i ett lite tunnare ”tyg-liknande” material. Dem var tightare än de andra. Men de som är lite grövre och påminner om mocca sitter riktigt bra på mina breda hovar! Beklagar verkligen om jag misslett dig 👏🏻
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Wut?! Jag har ju fan Kalle anka fötter 😳
En gång köpte jag ett par i ett lite tunnare ”tyg-liknande” material. Dem var tightare än de andra. Men de som är lite grövre och påminner om mocca sitter riktigt bra på mina breda hovar! Beklagar verkligen om jag misslett dig 👏🏻


Haha verkligen inga problem, gratis retur osv så allt är värt att testa 👍
 

Jens

Greedo
Dagens väderlek krävde vattentåliga skodon.
43BD214A-71FD-48AF-B1B3-FB0032A81794.jpeg

Cordura®️ utvändigt och Primaloft®️ invändigt borgar för torra och varma fötter.
Dirigerat av adidas och Sneakersnstuff som resulterade i adidas Tech Super ’Autumn Stories’ 2014.


J
 
Senast ändrad:

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Sneakers (från Lanvin i detta fall) som består av "abrasivato-läder" - är det så kallad corrected grain-läder eller lackad läder? Hittade dessa som jag tyckte var snygga, men om det är läder av ovanstående kvalitet är det väl extremt överprisat? Jag har endast erfarenhet av Lanvins mocka, som jag är väldigt nöjd med. Eller råkar lädret ovan vara välpolerat redan från fabrik?

För övrigt tar jag tacksamt emot tips på "cleana" mörka eller mellanbruna lädersneakers från något bättre märke. Kollade upp CP, men de verkade inte ha något i brunt läder. :)
 
Senast ändrad:

Jens

Greedo
Saucony Yazz 81 har blivit en favorit. Inviger mina vita idag.
28A5AF5B-1553-44C9-9853-88980F908237.jpeg
Glädjer mig att höra att fler och fler förstår Sauconys storhet! Om du är riktigt snäll så ska jag avslöja en möjlighet till att göra klipp inom snar framtid.
Du har väl inte glömt att impregnera dom ordentligt innan jungfrufärden?!

Själv blev det ett par adidas Marathon 85 från 2012.
FA62C5C7-483A-4F48-AC41-7E7CBB19EF17.jpeg




J
 
Glädjer mig att höra att fler och fler förstår Sauconys storhet! Om du är riktigt snäll så ska jag avslöja en möjlighet till att göra klipp inom snar framtid.
Du har väl inte glömt att impregnera dom ordentligt innan jungfrufärden?!

Själv blev det ett par adidas Marathon 85 från 2012.
FA62C5C7-483A-4F48-AC41-7E7CBB19EF17.jpeg




J
Oj en hemlighet? Jo jag är ganska snäll ibland… 🙂
Japp, impregnerade och klara för användning.
 

dream_theater_

Cartier
2-Faktor
Glädjer mig att höra att fler och fler förstår Sauconys storhet! Om du är riktigt snäll så ska jag avslöja en möjlighet till att göra klipp inom snar framtid.
Du har väl inte glömt att impregnera dom ordentligt innan jungfrufärden?!

Själv blev det ett par adidas Marathon 85 från 2012.
FA62C5C7-483A-4F48-AC41-7E7CBB19EF17.jpeg




J
Jag är också väldigt snäll! Det är tack vare denna tråd jag numer äger två par Saucony.

20220606_110142.jpg
 

Jens

Greedo
Jag är också väldigt snäll! Det är tack vare denna tråd jag numer äger två par Saucony.

20220606_110142.jpg
Det är så man blir tårögd! Har ett par likadana själv.

Jag har som sagt ett par ett par kanaler där det finns möjlighet att köpa Saucony till väldigt fördelaktiga priser inom kort.
Om nån ev är intresserad så är det bara att höra av sig till mig.



J
 
Topp