Handball Spzl var en av mina tidiga kärlekar. Fortfarande en grym sko!Spezial idag.
Själv skojade jag till det med ett par TRX Spzl dagen till ära!
J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Handball Spzl var en av mina tidiga kärlekar. Fortfarande en grym sko!Spezial idag.
Önskar dig lycka till! Min gissning är att du kommer kunna kamma hem dom där.Skrev upp mig på SNS för ett par lila Tokyo idag också.
Nä, de ligger i lådan!
Nä, dom e schyssta men inget för mig.Nä, de ligger i lådan!
Jag såg det, kort hype.. Sugen?
Säljaren i mig tror dock att det kommer ny hype om ett tag om man sitter på dem.
Jag tycker jag har fel varje gång, men det sista som överger en än hoppetNä, dom e schyssta men inget för mig.
Tvärtemot dig så tror jag att det är nyhetens behag som gäller när det handlar om dom där. Tror inte att du kommer kunna få mer än nu. Men, jag har haft fel förr.
J
Du hade rätt.Önskar dig lycka till! Min gissning är att du kommer kunna kamma hem dom där.
Själv hade jag hoppats på att Tokyo skulle ha varit helsvarta, men man kan inte få allt!
Jag har ju ett par SNS GT London och jag är positivt överraskad när det kommer till kvaliteten. Det är några snäpp över ett par standard adidas. Gissar att dessa håller samma mått.
J
Sjukt bekväma och kul köp!Ropade hem dessa från Tratten i onsdags! Tyvärr bara bättre begagnade, men hellre det än inga alls!
Hade ett par liknade början av 80-talet, men då hette denna modell München!
Ni som är runt 50 strecket vet va jag tuggar om, eller hur @Jens ! @
@Davvan då måste väl också kört med dessa
Karakteristisk för denna modellen är att det ser ut som tumavtryck/fingeravtryck runt sulan.
Om jag inte missminner mig så var originalen Adidas Olympia, som var benvita med svarta band, och så Trimm-Trab som var mörkblå med ljusblåa band, sen kom München strax efter. Vet att många hanbolslirare körde dessa.
München.
Trimm- Trab
Olympia
Bättre bild, fast nu har dom döpt dom till trimm-Trab dom jävlarna.
Nåja…..några år har jag kvar. Efter 50 bränner jag alla sneakers och går all in konsultdojjan styleé….Sjukt bekväma och kul köp!
Här är en bild på mina ’München’
Observera min snörning!
Beträffande det där med ålder så vet jag inte vad du pratar om! @Davvan som du nämnde var den första jag tänkte på när du pratade om att närma sig 50.
J
Jo, jag hinner väl till 50 strax innan dig är jag rädd. Tvärtemot dig så ska jag bränna allt förutom sneakers.Nåja…..några år har jag kvar. Efter 50 bränner jag alla sneakers och går all in konsultdojjan styleé….
Koola Ska starta en konkurrerande tråd…..Dagens Salmiakbalkar!!!Jo, jag hinner väl till 50 strax innan dig är jag rädd. Tvärtemot dig så ska jag bränna allt förutom sneakers.
Körde f.ö dessa idag!
adidas Superstar ’Phillies Blunt’.
Om jag kan beskriva dom med tre ord?
Visst! ”Ej till salu”.
J
Sjukt bekväma och kul köp!
Här är en bild på mina ’München’
Observera min snörning!
Beträffande det där med ålder så vet jag inte vad du pratar om! @Davvan som du nämnde var den första jag tänkte på när du pratade om att närma sig 50.
J
På frågan om min ålder så har du tyvärr helt rätt..Ser att du kör samma snörning som produktbilden jag la ut i mitt inlägg!
NICE…var har du fått tag i dina Mulünchen?!
Haha…är jag så ute och cyklar, trodde att ni var minst tiga 70-talister
Jag köpte 4 par för några år sedan pga nostalgi. Hade "Argentina-varianten" som barn.Ropade hem dessa från Tratten i onsdags! Tyvärr bara bättre begagnade, men hellre det än inga alls!
Hade ett par liknade början av 80-talet, men då hette denna modell München!
Ni som är runt 50 strecket vet va jag tuggar om, eller hur @Jens ! @
@Davvan då måste väl också kört med dessa
Karakteristisk för denna modellen är att det ser ut som tumavtryck/fingeravtryck runt sulan.
Om jag inte missminner mig så var originalen Adidas Olympia, som var benvita med svarta band, och så Trimm-Trab som var mörkblå med ljusblåa band, sen kom München strax efter. Vet att många hanbolslirare körde dessa.
München.
Trimm- Trab
Olympia
Bättre bild, fast nu har dom döpt dom till trimm-Trab dom jävlarna.
Det märks tydligt vem som bestämmer, inte ett par ballerina så långt ögat kan nå (på bilden iaf)!Lite av kidsen line up……frun i huset suckar och vill att döttrarna bara ska runt i Ballerinaskor och motsv….
Riktigt bra valMina första NB - riktigt sköna!