If you're reading this it's too late..
![]()
Tips är att du gör din läxa kring releasen så ökar sannolikheten något, ADC och BD hela vägen in i mål.. Preparation is the key to success
Trodde det skulle komma ett nytt släpp den 19/2 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
If you're reading this it's too late..
![]()
Tips är att du gör din läxa kring releasen så ökar sannolikheten något, ADC och BD hela vägen in i mål.. Preparation is the key to success
Inte om du köar i tid på fredag nästa veckaEn snabb fråga till alla kunniga här inne.
Är sugen på ett par yeezy pb, tror ni att det blir svårt att få tag i ett par??
I USA kan man ganska lätt få 8k för ett par oanvända i rätt storlekar. US9 är lättast att sälja, men dom stora och små storlekar får man mer för då dom gör färre av just domVad ligger andrahandsvärdet på för ett par yeezy? Jobbar väldigt nära adidas i NYC så tänkte ställa mig i kö på fredag och klippa ett par, frågan är ju dock om det är värt att skippa jobbet några timmar istället för att köpa på ebay senare.
Tacksam för svar
Dom droppar igen nästa fredagIf you're reading this it's too late..
![]()
Trodde det skulle komma ett nytt släpp den 19/2 ?
Inte om du köar i tid på fredag nästa vecka
Men då får du sitta utanför butiken i ett dygn eller två...
I USA kan man ganska lätt få 8k för ett par oanvända i rätt storlekar. US9 är lättast att sälja, men dom stora och små storlekar får man mer för då dom gör färre av just dom
Dom droppar igen nästa fredag
Inte om du köar i tid på fredag nästa vecka
Men då får du sitta utanför butiken i ett dygn eller två...
I USA kan man ganska lätt få 8k för ett par oanvända i rätt storlekar. US9 är lättast att sälja, men dom stora och små storlekar får man mer för då dom gör färre av just dom
Dom droppar igen nästa fredag
adidas.seKmr inte gå att hugga online någonstans?![]()
På adidas, men har du ingen BOT så kommer det typ att vara omöjligt ändå...Kmr inte gå att hugga online någonstans?![]()
Läste det som att du menade kommande släpp, alltså senare i framtiden, men nu förstår jagOch därför han fick tipsen i sista meningen.. No hard feelings![]()
Hade lite svårt för tuber först, men efter att mamma skaffade ett par så diggar jag dom, tycker du att dom är sköna?Jag får inse att yeezy är för Sneakerhead och det finns ett par i denna tråden. Så jag får köra på mina fattigmans yeezy.
![]()
@fredrik! När jag blir stor vill jag bli som dig.
Tycker att Tubular och UB ser väldigt lika ut, lite som en strumpa man drar på foten, men jag vet inteDin mamma har bra smak @WBergdahl ultra boost är hur sköna som helst.
Och härligt när nån som kan skor skriver, men har aldrig fattat varför dom kallas tuber?
Svarta med nå röd stripes på.Har dom släppt någon bild på nya yeezys ännu?
Jordan 4 White CementVad är det för släpp på Footlocker i Mall of scandinavia imorn/idag?
Pegasus 29 är en rätt gammal modell, så den går nog inte att hitta så väldigt enkelt... Nu är det Pegasus 32 som gällerBland de skönaste skor jag haft, vart får man tag på dessa rackare?
![]()
Pegasus 29 är en rätt gammal modell, så den går nog inte att hitta så väldigt enkelt... Nu är det Pegasus 32 som gäller
Mer eller mindre skulle jag vilja säga. Har inte testat alla Pegasus, utan bara några, men alla dom har känts väldigt likaLite långsökt jag vet men har du koll om det är samma passform osv?
Va fan.. aja bara handla dåMer eller mindre skulle jag vilja säga. Har inte testat alla Pegasus, utan bara några, men alla dom har känts väldigt lika
Jag kör inte så mycket Adidas...Hur är yeezy boost i storlek? Samma som andra addidas eller ska man gå upp/ner i storlek?
ping @WBergdahl
Hur är yeezy boost i storlek? Samma som andra addidas eller ska man gå upp/ner i storlek?
ping @WBergdahl
Jag kör inte så mycket Adidas...
Men har US8,5 i Yeezy, Nike, Puma och Saucony
Edit: ladda ner appen Fittingroom så får du rätt bra koll på storlekar
Vill du ha de tighta kör en storlek mindre, annars TTS.
Adidas är nog en av få som faktiskt kör online... Cali har inte lagt ut någon info än vad jag vet.Tack för input! Kollade runt lite och de flesta verkar rekomendera att gå ner en halv storlek. Men ska absolut kolla appen.
Vilken onlinehandlare ska man satsa på om man vill försöka knipa ett par? Addidas.se?