• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Buscemi är nice och är taggad som fan, Givenchy's skor är jag inget fan av, de gör snygga kläder annars dock. Slp känner jag rätt samma med, typ en eller två jag kan tänka mig
Var sjukt nära att klicka hem ett par Buscemi från Selfridges nyss, men bangade i sista sekunden, haha!
Jag är sugen på ett par helsvarta, höga, Givenchy och ett par gråa, mid, från YSL :)
502023882_product_3

Edit: Jag tar fan tillbaks, jag vill inte ha ett par Givenchy's längre!

Var sjukt nära att klicka hem ett par Buscemi från Selfridges nyss, men bangade i sista sekunden, haha!
Jag är sugen på ett par helsvarta, höga, Givenchy och ett par gråa, mid, från YSL :)
502023882_product_3

Edit: Jag tar fan tillbaks, jag vill inte ha ett par Givenchy's längre!
50% rean på Buscemi i Milano nu, men fanns tyvärr inga jag ville ha i rätt storlek kvar, men kommer köpa ett par snart ändå tror jag, älskar slp, troligen mitt favoritmärke, fast som sagt inte för skorna

Slog till på två par "hänga i centrum/vakta orten" skor och för 399 styck på XXL (inte i din butik dock @WBergdahl) så gick det inte att motstå.

IMG_8162.JPG

Sen ett par klassiska slipons från Vans i skinn. Skön allt i allo sko som jag avverkat ett par stycken av redan.

Slog till på två par "hänga i centrum/vakta orten" skor och för 399 styck på XXL (inte i din butik dock @WBergdahl) så gick det inte att motstå.

IMG_8162.JPG

Sen ett par klassiska slipons från Vans i skinn. Skön allt i allo sko som jag avverkat ett par stycken av redan.
FS Lite Run 3 är ruggigt sköna, så där gjorde du det bra köp! :) Funderar på att plocka du till par för att jobba i

Vad ligger andrahandsvärdet på för ett par yeezy? Jobbar väldigt nära adidas i NYC så tänkte ställa mig i kö på fredag och klippa ett par, frågan är ju dock om det är värt att skippa jobbet några timmar istället för att köpa på ebay senare.

Tacksam för svar

Tillbaka
Topp