Oew
Guld
Buscemi är nice och är taggad som fan, Givenchy's skor är jag inget fan av, de gör snygga kläder annars dock. Slp känner jag rätt samma med, typ en eller två jag kan tänka migGivenchy!
Buscemi!
YSL!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Buscemi är nice och är taggad som fan, Givenchy's skor är jag inget fan av, de gör snygga kläder annars dock. Slp känner jag rätt samma med, typ en eller två jag kan tänka migGivenchy!
Buscemi!
YSL!
Var sjukt nära att klicka hem ett par Buscemi från Selfridges nyss, men bangade i sista sekunden, haha!Buscemi är nice och är taggad som fan, Givenchy's skor är jag inget fan av, de gör snygga kläder annars dock. Slp känner jag rätt samma med, typ en eller två jag kan tänka mig
50% rean på Buscemi i Milano nu, men fanns tyvärr inga jag ville ha i rätt storlek kvar, men kommer köpa ett par snart ändå tror jag, älskar slp, troligen mitt favoritmärke, fast som sagt inte för skornaVar sjukt nära att klicka hem ett par Buscemi från Selfridges nyss, men bangade i sista sekunden, haha!
Jag är sugen på ett par helsvarta, höga, Givenchy och ett par gråa, mid, från YSL
Edit: Jag tar fan tillbaks, jag vill inte ha ett par Givenchy's längre!
Vilka storlekar/färger fanns det i 100mm?50% rean på Buscemi i Milano nu, men fanns tyvärr inga jag ville ha i rätt storlek kvar, men kommer köpa ett par snart ändå tror jag, älskar slp, troligen mitt favoritmärke, fast som sagt inte för skorna
Är inte där just nu, kan höra av mig när jag är tillbaka nästa vecka. Är rea på i princip allt, var t.o.m rea på lanvin förra året! Kan gå igenom allt som finns då och se om det finns intresse av något här!Vilka storlekar/färger fanns det i 100mm?
Skulle verkligen uppskattas!Är inte där just nu, kan höra av mig när jag är tillbaka nästa vecka. Är rea på i princip allt, var t.o.m rea på lanvin förra året! Kan gå igenom allt som finns då och se om det finns intresse av något här!
Grymma. Enda yeezyn jag gillar!Skynda våren
Jag tänkte ge det ett försök, men den enda jag gillade var Ingnite, men jag är fan inte nöjd med dom jag redan har...Någon som klippte Pumorna som släpptes på SnS idag?
Velar om man ska testa Blaze of glory, men osäker på storlek. Funderar på om man ska dra förbi och testa på måndag.Jag tänkte ge det ett försök, men den enda jag gillade var Ingnite, men jag är fan inte nöjd med dom jag redan har...
Tycker inte att dom är så jävla sköna
Låter vettigt!Velar om man ska testa Blaze of glory, men osäker på storlek. Funderar på om man ska dra förbi och testa på måndag.
FS Lite Run 3 är ruggigt sköna, så där gjorde du det bra köp! Funderar på att plocka du till par för att jobba iSlog till på två par "hänga i centrum/vakta orten" skor och för 399 styck på XXL (inte i din butik dock @WBergdahl) så gick det inte att motstå.
Sen ett par klassiska slipons från Vans i skinn. Skön allt i allo sko som jag avverkat ett par stycken av redan.
FS Lite Run 3 är ruggigt sköna, så där gjorde du det bra köp! Funderar på att plocka du till par för att jobba i
En snabb fråga till alla kunniga här inne.
Är sugen på ett par yeezy pb, tror ni att det blir svårt att få tag i ett par??
If you're reading this it's too late..
Tips är att du gör din läxa kring releasen så ökar sannolikheten något, ADC och BD hela vägen in i mål.. Preparation is the key to success