• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Adidas är nog en av få som faktiskt kör online... Cali har inte lagt ut någon info än vad jag vet.
SNS kör en raffle på instagram, så kolla den :)

Tack för input! Kollade runt lite och de flesta verkar rekomendera att gå ner en halv storlek. Men ska absolut kolla appen.

Vilken onlinehandlare ska man satsa på om man vill försöka knipa ett par? Addidas.se?

SNS - Instagram raffle
Aplace - Instagram raffle
Paul & Friends - In store raffle
Cali har jag inte heller sett nåt info ifrån
Adidas - Online, tror dom har någon typ av filtersystem där dom random släpper igenom folk till att kunna lägga order

image.jpeg
Snart är det vår!!!

Reser iväg på Söndag och hade behövt ett par sköna, "luftiga" sneakers. Tips mottages! alt on någon sitter inne på ett par trevligam strlk 42-43 typ Ultra boost, Flyknit racer ?

Reser iväg på Söndag och hade behövt ett par sköna, "luftiga" sneakers. Tips mottages! alt on någon sitter inne på ett par trevligam strlk 42-43 typ Ultra boost, Flyknit racer ?
Ska du köpa och inte vill lägga för mycket pengar, slå till på ett par Nike Lite Run 3!
Dom kostar 699kr på XXL (smygreklam för jobbet...), kan fixa ner priset om du kommer förbi Kungens Kurva ;)

Grabbar, jag är ute i god tid ;) ska till USA i sommar och vill ha tips på ett par sneakers som gärna får vara luftiga men framförallt bekväma att promenera i under längre perioder.

Hit me!!

Grabbar, jag är ute i god tid ;) ska till USA i sommar och vill ha tips på ett par sneakers som gärna får vara luftiga men framförallt bekväma att promenera i under längre perioder.

Hit me!!
Asics Gel-Lyte III
Saucony Shadow
Nike Lunar Force
Nike Lite Run 3/4
Adidas Ultra Boost
Yeezy Boost 350

Går mycket i Bryssel och har problem med knäna, men alla dessa skor fungerar bra :)

Asics Gel-Lyte III
Saucony Shadow
Nike Lunar Force
Nike Lite Run 3/4
Adidas Ultra Boost
Yeezy Boost 350
Tack mannen!

Jag ska definitivt titta på samtliga.
En fundering: jag har tänkt ta med ett par Los Angeles (lätta, luftiga och cleana men inte lämpliga för långa perioder av promenerande) samt ett par Flux och här undrar jag om du tror dem kanske räcker för mitt ändamål?

De kör instore raffle också. Förstod det som att det är samma lager men man slipper i alla fall göra reklam på IG. Var där idag men skrev inte ens upp mig, rätt trista skor ärligt talat, och vill inte köpa bara för att sälja.

Mest morsor där som ville köpa till sina söner...

Vilken av affärerna? C-store?

Funderar på att svänga förbi efter jobbet :)

Har dom blåa från det där släppet, den skönaste skon jag äger tror jag!

Tänkte köpa de blå också om de finns kvar i min storlek imorgon! Hade det varit ett ballare märke än Saucony som gjort en exakt likadan sko med ett ballare märke än Universal Works (är det ens ett märke eller gör de bara billiga EG-kopior?) hade den sålt slut direkt!

Tillbaka
Topp