MisterStefan
Basic
Har ett par Saucony. Var köpte du dessa?Passade även på att köpa förra årets mest underskattade sneakersläpp för 400 kr. Gillar inte sneakers men dessa är riktigt feta!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ett par Saucony. Var köpte du dessa?Passade även på att köpa förra årets mest underskattade sneakersläpp för 400 kr. Gillar inte sneakers men dessa är riktigt feta!
![]()
Har ett par Saucony. Var köpte du dessa?
Tack! Ser att de är slutsålda nu på sidan, antar att de inte finns i butik?C-store är nog de enda som har kvar.
Tack! Ser att de är slutsålda nu på sidan, antar att de inte finns i butik?
Är på adidas hemsida man isåfall köper skorna? Tänker om det vore på någon annan hemsida som footlocker osv..Vilken tid släpps dem online?! Ska sitta och klicka snabbare än bottarna![]()
Bara på Adidas... Dom andra vill inte ha den trafiken längre, då sidorna brukar kraschaÄr på adidas hemsida man isåfall köper skorna? Tänker om det vore på någon annan hemsida som footlocker osv..
Stort grattis!Fick samtal från Paul & Friends precis... fyfan vad nice!![]()
Kan du hjälpa en till?
hur? :O4e paret yeezys tack vare min bror Ploprof! Nu ska det backdoors som satan för hans skull imorgon..
Han tog mitt call från Cali när jag satt på flygplan, som en riktig vän!hur? :O
Är på adidas hemsida man isåfall köper skorna? Tänker om det vore på någon annan hemsida som footlocker osv..
Bara på Adidas... Dom andra vill inte ha den trafiken längre, då sidorna brukar krascha
Stort grattis!
Är nog runt 10 imorgon. Kan återkomma om jag kommer ihågTänkte mer på exakt tid. Är det 24.00 ikväll eller? Man måste nog vara med på noterna för att knipa ett par.
Någon gång mellan 8 och 11 imorgon ska dom släppas enligt källor, så det är bara att ha mailen uppe och vara redo med sidanTänkte mer på exakt tid. Är det 24.00 ikväll eller? Man måste nog vara med på noterna för att knipa ett par.
Laddar ju bara.NU HÄNDER DET!!!!
Jag vet... Men har man tur så kommer man vidareLaddar ju bara.![]()
Samma. Sen försvann skon ur varukorgen, kul. Fuck Yeezy.Kommit vidare, valt storlek och skrivit adress, men kommer inte vidare genom betalningen
Hörde nån siffra på ca 4000 kunder som var inne och försökte hugga dessa på SnS. Om det stämmer låter jag vara osagt, men det var en säljare som sa det till en kund när jag var där och köpte ett par sneakers till frugan...Btw, vet att många vill ha ett par NMD
![]()