• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Asics släpper nya skor till OS i Rio!
Både GL3 och GL5 i Rio-tema
asics-gel-lyte-v-rio-pack-3.jpg
asics-gel-lyte-iii-rio-pack-3.jpg
GL-V var ruskigt fresh! :)

Låter bra! Glöm inte att dela med dig här sen, om det är så att du testar. :)
Även skillnaden på storlekarna skulle uppskattas. :angel:

Provade båda! Köpte ett par vita Common Projects. Har vanligtvis 41,5-42 i skor. Provade 39 och 40 i Buttero - en 39,5 hade varit perfekt. 40 i CP satt perfekt, de var lite mer narrow. Tycker att den där "känslan" var bättre i CP, därför valde jag de.

Provade båda! Köpte ett par vita Common Projects. Har vanligtvis 41,5-42 i skor. Provade 39 och 40 i Buttero - en 39,5 hade varit perfekt. 40 i CP satt perfekt, de var lite mer narrow. Tycker att den där "känslan" var bättre i CP, därför valde jag de.
Tack för infon!
Var faktiskt också och provade Common Projects. Har normalt 42,5-43, provade 41 och de var liite på gränsen, 41,5 hade suttit perfekt.. Märkte ingen skillnad på kvalitén i första intryck - förutom att Buttero verkar vara lite hårdare (i början iaf).

Är de alltså så stora i storleken? Jag som har 44 ska alltså kolla efter storlek 42?

Är de alltså så stora i storleken? Jag som har 44 ska alltså kolla efter storlek 42?

Beror på hur dina fötter ser ut. Buttero var bredare så har du en bred fot skulle jag satsat på de. CP skulle inte funka med en bred fot. Dvs det är mer än längden som spelar roll... Ska dock sägas att jag är extremt petig med storlekar. Men ja, båda märkena behöver du gå ner i storlek från din vanliga.

image.jpeg

Fick hem ett par Buttero från END-rean idag. Spontant jävligt bra. Gick på de allmänna råden och gick ner till UK8/42 och de sitter perfekt. Som referens har jag US10 i de flesta Adidas och UK9 på C&J och RMW.

image.jpeg

Lanvin skorna har anlänt.
Tyvärr som jag befarade.. För stora.
Nu dags att skicka tillbaka fanskapet, vänta miljoner år tills jag får tillbaka pengarna för att sen vänta igen för att paypal ska lägga över de på kontot. Hade nog kunnat köpa ett par sneakers för den totala fraktkostnaden. :banghead:

Tänkte bara tillägga att Buttero verkligen är stenhårda och svåra att gå in..
Har fått ett flertal skavsår efter en dag. De får ligga och vila i några dagar tills fötterna är redo för fight igen.

Tänkte bara tillägga att Buttero verkligen är stenhårda och svåra att gå in..
Har fått ett flertal skavsår efter en dag. De får ligga och vila i några dagar tills fötterna är redo för fight igen.
Håller också på att knäcka in mina, sjukt sköna förutom att hälarna är stenhårda, inte så skönt, men kommer nog bli bra om ett par användningar.
Sälj Lanvinsen istället för att hålla på att skicka framåtillbaks, vad är det för storlek/verklig storlek?

image.jpeg

Lanvin skorna har anlänt.
Tyvärr som jag befarade.. För stora.
Nu dags att skicka tillbaka fanskapet, vänta miljoner år tills jag får tillbaka pengarna för att sen vänta igen för att paypal ska lägga över de på kontot. Hade nog kunnat köpa ett par sneakers för den totala fraktkostnaden. :banghead:
Vad är det för storlek?

Tillbaka
Topp