Är skorna verkligen så stora i storleken? Jag skulle kunna hugga dom om dom passar.UK8/EUR42 - Verklig storlek EUR44.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är skorna verkligen så stora i storleken? Jag skulle kunna hugga dom om dom passar.UK8/EUR42 - Verklig storlek EUR44.
Har du nått annat man kan jämföra storleken med? Kanske är intresserad.UK8/EUR42 - Verklig storlek EUR44.
UK7.5/EUR41,5 har jag i mina Buttero. Undrar om inte 41Vad har du för storlek på dina Buttero som är lagom?
Är skorna verkligen så stora i storleken? Jag skulle kunna hugga dom om dom passar.
Yes yes tyvärr, 42,5/43 i Converse, 41,5 i Buttero och 44 i Nike/Adidas-skor har jag som jämförelse.Har du nått annat man kan jämföra storleken med? Kanske är intresserad.
UK7.5/EUR41,5 har jag i mina Buttero.
Yes yes tyvärr, 42,5/43 i Converse, 41,5 i Buttero och 44 i Nike/Adidas-skor har jag som jämförelse.
2572,29SEK fick jag betala för dem totalt (inkl. frakt). 9€ låg frakten på har jag för mig.Lägger du upp dem här till ett reko pris är du med största sannolikhet av med dem innan lunch och har friska pengar att köpa andra skor med i eftermiddag![]()
Då är de nog garanterat för små för mig, kan ibland ha 44 men oftast 45. Men som sagt så kan du säkert sälja dem här på KS snabbt.UK7.5/EUR41,5 har jag i mina Buttero. Undrar om inte 41r hade kunnat funka också, hade varit på gränsen isf.
Yes yes tyvärr, 42,5/43 i Converse, 41,5 i Buttero och 44 i Nike/Adidas-skor har jag som jämförelse.
Det enda jag är rädd för är att om skon inte passar köparen så ska man behöva hålla på och krångla ytterligare, till slut går tiden ut för returrätten.Då är de nog garanterat för små för mig, kan ibland ha 44 men oftast 45. Men som sagt så kan du säkert sälja dem här på KS snabbt.
Skriv ut i en ev annons då när du käpte den och exakt vad som gäller för retur. Säg att köparen isf får returnera själv. Hur mycket är frakten tillbaka? Tror definitivt du får den såld för 2400 väldigt snabbt.Det enda jag är rädd för är att om skon inte passar köparen så ska man behöva hålla på och krångla ytterligare, till slut går tiden ut för returrätten.
Tänkte bara tillägga att Buttero verkligen är stenhårda och svåra att gå in..
Har fått ett flertal skavsår efter en dag. De får ligga och vila i några dagar tills fötterna är redo för fight igen.
Dyker alltid upp på nya ställen, förutom på hälen där det alltid uppstår.Du ska få ett gammalt fotbollstips från tiderna då jag spelade som mest
Köp coachtejp på tex Stadium och tejpa där du brukar få skavsår. Gör det INNAN du får själva såret. Helst i förebyggande syfte.
Tejpa hela fotenDyker alltid upp på nya ställen, förutom på hälen där det alltid uppstår.![]()
I vanliga Tennis Classic - jaBlev sugen på ett par Nike Tennis Classic flyknit. Om jag har US10 i mina Nike Free Run 5.0 kan jag utgå från att storleken är densamma?
![]()
EQT Adv. Fräshare än NMD's.
![]()
De beiga är ju för grymma. Klockrent!Senaste inköpen
![]()
Drog en lumeshot på mina 750![]()
![]()
Haha, ny vet jag fan vem du är!Drog en lumeshot på mina 750![]()
![]()
Haha, ny vet jag fan vem du är!
Gillar DaftPunk va?![]()