• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Vad har du för storlek på dina Buttero som är lagom?
UK7.5/EUR41,5 har jag i mina Buttero. Undrar om inte 41:eek:r hade kunnat funka också, hade varit på gränsen isf.

Är skorna verkligen så stora i storleken? Jag skulle kunna hugga dom om dom passar.
Har du nått annat man kan jämföra storleken med? Kanske är intresserad.
Yes yes tyvärr, 42,5/43 i Converse, 41,5 i Buttero och 44 i Nike/Adidas-skor har jag som jämförelse.

UK7.5/EUR41,5 har jag i mina Buttero.

Yes yes tyvärr, 42,5/43 i Converse, 41,5 i Buttero och 44 i Nike/Adidas-skor har jag som jämförelse.

Lägger du upp dem här till ett reko pris är du med största sannolikhet av med dem innan lunch och har friska pengar att köpa andra skor med i eftermiddag ;)

UK7.5/EUR41,5 har jag i mina Buttero. Undrar om inte 41:eek:r hade kunnat funka också, hade varit på gränsen isf.

Då är de nog garanterat för små för mig, kan ibland ha 44 men oftast 45. Men som sagt så kan du säkert sälja dem här på KS snabbt.

Då är de nog garanterat för små för mig, kan ibland ha 44 men oftast 45. Men som sagt så kan du säkert sälja dem här på KS snabbt.
Det enda jag är rädd för är att om skon inte passar köparen så ska man behöva hålla på och krångla ytterligare, till slut går tiden ut för returrätten.

Det enda jag är rädd för är att om skon inte passar köparen så ska man behöva hålla på och krångla ytterligare, till slut går tiden ut för returrätten.
Skriv ut i en ev annons då när du käpte den och exakt vad som gäller för retur. Säg att köparen isf får returnera själv. Hur mycket är frakten tillbaka? Tror definitivt du får den såld för 2400 väldigt snabbt.

Tänkte bara tillägga att Buttero verkligen är stenhårda och svåra att gå in..
Har fått ett flertal skavsår efter en dag. De får ligga och vila i några dagar tills fötterna är redo för fight igen.

Du ska få ett gammalt fotbollstips från tiderna då jag spelade som mest ;)

Köp coachtejp på tex Stadium och tejpa där du brukar få skavsår. Gör det INNAN du får själva såret. Helst i förebyggande syfte.

WTB: fick ett stort sug efter ett par Yeezy boost 350 igen. Så sälj dina till mig, vetja!
Storlek: 40/40.5.

Tack på förhand!

Sneakers och klocka:)

20160623_155533.jpg

Tillbaka
Topp