• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Boostin'

image.jpeg

De hade inne väldigt många svarta Ultra Boost på Intersport i Örebro. Men känns som att jag helst vill ha de vita. Får hålla mig till Uncaged släpps imorgon! :)

Använder ibland. Man ser inte gubbarna om man inte kollar noga så flyger under radarn! :D
Det som va synd men dom va att det inte va modellen med skinn vid hälen så man får skavsår! :(

Någon som handlat från adidas.se nångång? Köpte ett par skor under förutsättningen 3-6 dagars leveranstid.
När jag loggar in och kollar nu så har jag 7/7 som prel leveransdatum. Känns otroligt segt på något som ska finnas i lager i mina ögon...
Då snackar vi 14 dagar från beställning...

Någon som handlat från adidas.se nångång? Köpte ett par skor under förutsättningen 3-6 dagars leveranstid.
När jag loggar in och kollar nu så har jag 7/7 som prel leveransdatum. Känns otroligt segt på något som ska finnas i lager i mina ögon...
Jag har handlat en hel del där. Alltid försenat men oftast pga äckliga UPS som är totalt värdelösa. Adidas själva brukar skicka med max 1v fördröjning...

Fick hem ett par skor enligt utlovad leveranstid med UPS.

Fick hem mina nmds på 2 dagar

Frågan är om man ska klippa ett par Ultra Boost Uncaged eller ej. Ser schyssta ut on-foot men inte tokförtjust i någon av färgerna.

Dessa vita från SNS är iofs rätt feta
large.jpg

END_AdidasUltraBoost_SS16_EB5.jpg

Frågan är om man ska klippa ett par Ultra Boost Uncaged eller ej. Ser schyssta ut on-foot men inte tokförtjust i någon av färgerna.
Dessa vita från SNS är iofs rätt feta
Gråa ser bra ut, men känns nästan lite väl nakna. Svårt för skor med strump-resåren också.
Edit - damfärgerna var ju schyssta som fan hehe.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp