Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpta var?Boostin'
![]()
SNS-butiken för 1-2v senKöpta var?
Köpta var?
Vart hittade du dom ?Det var här man skulle hänga alltså! Nyförvärvet från helgen! Vans Nintendo collection duck hunt!
![]()
Tror de finns på de flesta sneakersidorna.Vart hittade du dom ?fräcka!
Det har du helt rätt i, hittade på snsTror de finns på de flesta sneakersidorna.![]()
Är väldigt sugen på ett par. Men kommer nog aldrig komma till användning dessvärre.Det har du helt rätt i, hittade på sns!
Köpte i deras butik i Gbg!Vart hittade du dom ?fräcka!
Känner lite detsammaÄr väldigt sugen på ett par. Men kommer nog aldrig komma till användning dessvärre.![]()
Jag har handlat en hel del där. Alltid försenat men oftast pga äckliga UPS som är totalt värdelösa. Adidas själva brukar skicka med max 1v fördröjning...Någon som handlat från adidas.se nångång? Köpte ett par skor under förutsättningen 3-6 dagars leveranstid.
När jag loggar in och kollar nu så har jag 7/7 som prel leveransdatum. Känns otroligt segt på något som ska finnas i lager i mina ögon...
Då snackar vi 14 dagar från beställning...
Fick hem ett par skor enligt utlovad leveranstid med UPS.Någon som handlat från adidas.se nångång? Köpte ett par skor under förutsättningen 3-6 dagars leveranstid.
När jag loggar in och kollar nu så har jag 7/7 som prel leveransdatum. Känns otroligt segt på något som ska finnas i lager i mina ögon...
Fick hem mina nmds på 2 dagarNågon som handlat från adidas.se nångång? Köpte ett par skor under förutsättningen 3-6 dagars leveranstid.
Fick precis ett mail från adidas. " Din beställning har en beräknad leveranstid på 2-4 dagar"Fick hem mina nmds på 2 dagar
Mina stod beräknade på en tisdag men kom på fredagen innanFick precis ett mail från adidas. " Din beställning har en beräknad leveranstid på 2-4 dagar"
När man klickar på länken "Spåra din beställning" står det 7/7. Hoppas på 2 dagar. Längtar som satan nämligen![]()
Gråa ser bra ut, men känns nästan lite väl nakna. Svårt för skor med strump-resåren också.Frågan är om man ska klippa ett par Ultra Boost Uncaged eller ej. Ser schyssta ut on-foot men inte tokförtjust i någon av färgerna.
Dessa vita från SNS är iofs rätt feta
Kör baraFrågan är om man ska klippa ett par Ultra Boost Uncaged eller ej. Ser schyssta ut on-foot men inte tokförtjust i någon av färgerna.
Dessa vita från SNS är iofs rätt feta
![]()
![]()
Lite mycket försök till Giuseppe Zanotti tycker jag...Fan det läggs orimligt mycket pengar på sneakers nu och det släpps ju feta releases hela tiden
Y-3 Stan Smith
![]()
Absolut. Såg att Buddy gjort liknande också.Lite mycket försök till Giuseppe Zanotti tycker jag...
Nice! Verkar precis ha missat dessa så frågan är triple white eller gråa från SNS-släppet..Klippte ett par från cali
![]()
Jag tycker dom vita ser lite väl bleka ut så skulle kört på gråa om du får tag i, eller båda för den delen.Nice! Verkar precis ha missat dessa så frågan är triple white eller gråa från SNS-släppet..
Max ett par per kund på SNS.. Lutar dock åt gråa. Får se om man ens får tag på några online.Jag tycker dom vita ser lite väl bleka ut så skulle kört på gråa om du får tag i, eller båda för den delen.