hedbrg
Silver
Är det ett par uncaged totalt, inte ett par per färg?Max ett par per kund på SNS.. Lutar dock åt gråa. Får se om man ens får tag på några online.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det ett par uncaged totalt, inte ett par per färg?Max ett par per kund på SNS.. Lutar dock åt gråa. Får se om man ens får tag på några online.
Det är ett par per färg, så satsa på båda!Max ett par per kund på SNS.. Lutar dock åt gråa. Får se om man ens får tag på några online.
Uppenbarligen jag som tänkte snettÄr det ett par uncaged totalt, inte ett par per färg?
Du kan ju försöka få ett par uncaged, lyckas du inte så kan du åka och köpa ett parFrågan är om man ska försöka klippa ett par gråa uncaged eller bara åka 5 minuter med bil och klippa ett par vanliga ub i core black som är på rea... Ultra boost är tydligen inte så populärt i Örebro.![]()
Du kan ju försöka få ett par uncaged, lyckas du inte så kan du åka och köpa ett par
Vad kostar dom på rean?
Haha sjuktSkön efterfrågan på uncaged.. Nu är SNS sida nere.
Jag vet! Lyckats komma in nu, får se om det funkarHaha sjukt
Känns som varenda storlek är reserverad. Undrar hur många par som såldes i butikenJag vet! Lyckats komma in nu, får se om det funkar![]()
Samma här, typ 20 ggrHar samma. Fått 'redan reserverad i annans varukorg' 3 ggr. nu på olika storlekar.
Ger upp.
Vilken storlek knep du?Fick precis trackinglänk för mina nu
Nu är det bara att hålla tummarna för att storleken är rätt.
41 1/3 (8). Mest orolig för bredden. Va inställd på ett par stans i primeknit men där trampade jag utanför sulan.Vilken storlek knep du?
41 1/3 (8). Mest orolig för bredden. Va inställd på ett par stans i primeknit men där trampade jag utanför sulan.
You snooze you looseVa fan. Min storlek!![]()
Fan min storlek med. Fick ner ett par 8.5 i varukorg sen stod det att dom var reserverade osv osv. Sen gav jag upp41 1/3 (8). Mest orolig för bredden. Va inställd på ett par stans i primeknit men där trampade jag utanför sulan.
Tack. Beställde ett par vita! Hur är dom i storlekarna?Finns helröda eller helvita Roshe på Zalando för en femhundring. Bra pris!
![]()
![]()
TTsTack. Beställde ett par vita! Hur är dom i storlekarna?
Fan, tog halvstorlek upp.
Bör funka ändå, mina är tightare men iofs annat material.. Annars är zalando riktigt smidiga vid returer.Fan, tog halvstorlek upp.![]()
Gjorde jag med! De är TTS.Tack. Beställde ett par vita! Hur är dom i storlekarna?
Bör funka ändå, mina är tightare men iofs annat material.. Annars är zalando riktigt smidiga vid returer.![]()
Har märkt skillnad på alla mina Roshes, vissa är TTS men andra är lite lite mindre, och då är det ändå är exakt samma modell.Fan, tog halvstorlek upp.![]()