Hinner inte, får ringa imorgon och se om de fortfarande finns...Finns nog en möjlighet att det finns kvar. De stänger om 30 min, spring dit om du hinner!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hinner inte, får ringa imorgon och se om de fortfarande finns...Finns nog en möjlighet att det finns kvar. De stänger om 30 min, spring dit om du hinner!
Hör med Volt Helsingborg skulle jag säga. Tyvärr så var detta antagligen sista släppet i Malmö iaf hos Volt.De var riktigt feta! Tror ni att man har chans att hitta ett par fortfarande?
Ja, såg på Volt Helsingborgs Instagram att de fanns där. Ringer dit imorgon!Hör med Volt Helsingborg skulle jag säga. Tyvärr så var detta antagligen sista släppet i Malmö iaf hos Volt.
Gott, hoppas de har kvar några då. Annars ligger det ett par US9 på Blocket för saftiga 2800kr...Ja, såg på Volt Helsingborgs Instagram att de fanns där. Ringer dit imorgon!
Gryymt! Kul att mitt tips gjorde KS ett par NMD rikare.Tack som fan för tipset! Åkte som ett spjut ditoch de fanns ett par till 44or! Sjukt med kartongen, bild på svart sulvariant som ännu ej finns och är hypad, tecken på att de kommer? Bugg??
![]()
Gryymt! Kul att mitt tips gjorde KS ett par NMD rikare.![]()
Finns hos Volt i MoS.
Åk och köp nu!
Finns 6 par kvar. Stl 44 slut.
![]()
Sjukt tunga!Klippte dessa igår på Caliroots rea
![]()
Synd!Var i Voltbutiken i MoS igår men hade tydligen inte ögonen med mig!!![]()
Synd!
De kom in ca 17:00 gissar jag på.
Eller hur! Har varit sugen på dessa ett tag men nu när de var sänkta med 40% fanns det inte så mycket att fundera överSjukt tunga!
Märke? sjuktsnyggaDet här kommer gå varmt hos mig.![]()
![]()
![]()
![]()
Eller hur! Har varit sugen på dessa ett tag men nu när de var sänkta med 40% fanns det inte så mycket att fundera över![]()
Tack. Väldigt nöjd! Converse Jack Purcell. Finns på Caliroots.Märke? sjuktsnygga
Kollat SNS? Tror jag såg dem på hemsidan.Någon som vet var jag kan hitta dessa:
![]()
![]()
Endast med svart sula, mid/low spelar ingen roll.
Endast vit sula :/Kollat SNS? Tror jag såg dem på hemsidan.
Cleant snygga!Skönaste sneakersen jag ägt tror jag.. Säljer nån/vet vart man får tag på ett par vita så hojta!
![]()
Cleant snygga!
Modell?