• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Skönaste sneakersen jag ägt tror jag.. Säljer nån/vet vart man får tag på ett par vita så hojta!

image.jpeg
riktigt snygga!!!
Om det är dessa så listar Cali dom som dam-modell, spelar iofs ingen roll så länge dom passar! Dom vita verkar heta 420 daw
svarta - https://caliroots.se/new-balance-u420dab-406686/p/53573
vita - https://caliroots.se/new-balance-u420daw-406682/p/49948
Medans NB listar dom som unisex
http://www.newbalance.co.uk/men/fea...ng-420-mesh/U420-SRM.html#color=Black&width=D

Lägger ut en blänkare här innan jag postar i OT K&S.

NMD_R1 mesh, inhandlade på Caliroots. US11. Använda en gång fram och tillbaka till jobbet med sulor. Säljes för retail, dvs 1400kr. Dra ett PM.

Tyvärr något för små och dom blir utkonkurrerade av mina PK NMD's.

image.jpeg
image.jpeg

Känner att jag måste tjacka adidas tofflor till mina dressar! Ska fan lösa det i staterna ;)

Till mina Adidastracksuits kör jag dessa. Självklart i matchande färg, alltså röda till röda tracksuiten, svarta till den svarta tracksuiten och marinblå till den marinblå tracksuiten. Viktigt med vita stumpor också! ;)

adidas_adilette_blackwhute_sandals_lg.jpg

Dock har tjejen gömt dessa någonstans, därvav köpet av Nike tofflorna.

Idag anlände ett par Buttero sneakers som till en början endast var avsedda för test av storlek. De tycks sitta bra, dock kanske höger sko sitter lite "väl" bra då jag tror att min högra stortå är lite längre än den vänstra... :confused: Tycker de är snygga och passar nog fint till ett par chinos, kanske sitter de bättre om jag tar i de andra tygsnörena jag fick till? Hur vårdar ni era sneakers, bör man ha skoblock? Kanske kan man till och med räkna med att skon töjer sig lite med tiden?

IMG_0620.JPG

Idag anlände ett par Buttero sneakers som till en början endast var avsedda för test av storlek. De tycks sitta bra, dock kanske höger sko sitter lite "väl" bra då jag tror att min högra stortå är lite längre än den vänstra... :confused: Tycker de är snygga och passar nog fint till ett par chinos, kanske sitter de bättre om jag tar i de andra tygsnörena jag fick till? Hur vårdar ni era sneakers, bör man ha skoblock? Kanske kan man till och med räkna med att skon töjer sig lite med tiden?

IMG_0620.JPG
Dom kommer garanterat att töja sig med tiden, det är ju skinn!
När det kommer till vård av mina sneakers så brukar jag lägga på ett lager Crep Protect eller Saphir Super Invulner för att skydda mot vatten/smuts/sprit/öl.
Skoblock kör jag i dom skor jag är rädd om/använder lite

Dom kommer garanterat att töja sig med tiden, det är ju skinn!
När det kommer till vård av mina sneakers så brukar jag lägga på ett lager Crep Protect eller Saphir Super Invulner för att skydda mot vatten/smuts/sprit/öl.
Skoblock kör jag i dom skor jag är rädd om/använder lite

Tack för svar!
Då det inte i dagsläget är många millimeter mellan min stortå och den främre delen av skon kommer de nog sitta bra även om ett år då de lär töja sig en del. Är det lönt att köra skoblock till dessa om jag använder dem mer eller mindre varje dag? Tror jag behåller dem faktiskt. :D

Tack för svar!
Då det inte i dagsläget är många millimeter mellan min stortå och den främre delen av skon kommer de nog sitta bra även om ett år då de lär töja sig en del. Är det lönt att köra skoblock till dessa om jag använder dem mer eller mindre varje dag? Tror jag behåller dem faktiskt. :D
En sko töjer sig inte på längden, dessvärre.

Någon millimeter låter lite läskigt, jag tycker att man ska ha iaf en centimeter över.
Men, det är upp till dig och hur du uppfattar att en sko passar dina fötter bäst. :)

Precis som du säger är det oroväckande lite. Problemet är att Buttero inte finns i större storlek än 46:(

Får väl fortsätta mitt letande efter en stilig sko som kan passa.:banghead:

Tillbaka
Topp