almeyero
Silver
Aaa, tyvärr som alltid då man hittar en steal
Har 40 och 40,5 i roshe.
Men men, kommer fler chanser. Mer yeezy blev ju klart igår. Får hoppas man lyckas köpa några där![]()
40.5 finns kvar i de vita!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aaa, tyvärr som alltid då man hittar en steal
Har 40 och 40,5 i roshe.
Men men, kommer fler chanser. Mer yeezy blev ju klart igår. Får hoppas man lyckas köpa några där![]()
40.5 finns kvar i de vita!
Då förstår jag! Surt när det var ett riktigt bra pris också.Har redan, ville ha rödaTack för omtanken dock!
![]()
Jag tycker att min storlek alltid går sjukt fort! (EU42)Aaa, tyvärr som alltid då man hittar en steal
Har 40 och 40,5 i roshe.
Då förstår jag! Surt när det var ett riktigt bra pris också.
Jag tycker att min storlek alltid går sjukt fort! (EU42)
Verkligen, Yeezy åt alla!![]()
Kan vara såMöjligen för du har Sveriges vanligaste storlek
Hoppas så! Go Yeezy!
Får mina levererade idag förhoppningsvis. Återkommer med recension och bilder!Är lite sugen på dessa, men är inte helt 100...
Adidas EQT Support ADV
![]()
Gör gärna det, skulle uppskattas!Får mina levererade idag förhoppningsvis. Återkommer med recension och bilder!
Jag vet inte vad TTS betyder längre.Gjorde jag med! De är TTS.
Strunta i att kolla EU storlekarna och kolla i CM istället så kan du jämföra, skitenkelt att få till rätt storlek då.Jag vet inte vad TTS betyder längre.
44 NMD
44 Roshe
42,5 Converse
41,5 Buttero
41 Lanvin
Det måste ju finnas något som du utgår ifrån, det är din size.Jag vet inte vad TTS betyder längre.
44 NMD
44 Roshe
42,5 Converse
41,5 Buttero
41 Lanvin
Vad står TTS för?Det måste ju finnas något som du utgår ifrån, det är din size.
När något är TTS för mig så är det US8.5, har skor som är större och mindre.
Alltså är något TTS så köper jag US8.5
True To SizeVad står TTS för?
Då väljer jag US10 så slipper jag känna mig som en pygméer.Det måste ju finnas något som du utgår ifrån, det är din size.
När något är TTS för mig så är det US8.5, har skor som är större och mindre.
Alltså är något TTS så köper jag US8.5
Ser man alltid CM också? Kunde inte ens med google få fram Lanvin o Buttero stl i cm om jag minns rätt.Tex såhär:
Nike - EU44 - US10 - CM28
Converse - EU 43 - US9.5 - CM28
Båda är 28 centimeter men EU och US storlekarna stämmer inte, kolla därför på CM.
High-end-sneakers skriver oftast bara EU tycker jag... Förutom vissa som bara skriver UKDå väljer jag US10 så slipper jag känna mig som en pygméer.
Ser man alltid CM också? Kunde inte ens med google få fram Lanvin o Buttero stl i cm om jag minns rätt.
Trodde aldrig SNS skulle ha kvar några par. Men det hade dom. I rätt storlek.
NMD_R1 Primeknit
![]()
Var det de där alla köade för vid lunch?Trodde aldrig SNS skulle ha kvar några par. Men det hade dom. I rätt storlek.
NMD_R1 Primeknit
![]()
Yup, och de svarta.Var det de där alla köade för vid lunch?
Enda feta nmd.. Hade svängt förbi om jag hunnit. Mkt bra köp!Trodde aldrig SNS skulle ha kvar några par. Men det hade dom. I rätt storlek.
NMD_R1 Primeknit
![]()
Då väljer jag US10 så slipper jag känna mig som en pygméer.
Ser man alltid CM också? Kunde inte ens med google få fram Lanvin o Buttero stl i cm om jag minns rätt.
Riktigt snygga på!Så. Äntligen.
UPS höll vad de lovade så jag har inget att klaga på där.
Ber om ursäkt för jävligt dåliga bilder men förutsättningarna var inte de bästa
![]()
![]()
![]()
![]()
På dom flesta sidor du ju skicka tillbaka dom om dom inte passar, så jag skulle beställt ett par i stl 46 och testat.Hejsan,
Har varit inne en del i OT skor men har nu allt mer börjat fundera på ett par snygga sneakers. Jag har kikat en del på Lanvin och Buttero och skulle behöva ett par som passar bra till chinos. Det stora problemet är att jag har långa men förhållandevis smala fötter vilket gör att jag behöver skor i storlekarna omkring 47-48. Har förstått att ovanstående märken är stora i storlek och att jag mycket väl skulle kunna få på mig en storlek 46 av dessa. Jämförelsevis har jag provat Loake och har storlek 11,5 alt 12. Tror ni att det skulle fungera med storlek 46 eller hur skall jag gå till väga, vilka andra märken och återförsäljare finns det som passar mitt behov? Fungerar det bra att beställa från Buttero's egna hemsida om jag skulle hitta ett par som jag tror passar där?
Köper jag ett par "fina" sneakers är det ju en fördel om de håller länge, hur skall man vårda sina sneakers på bästa sätt? Är det möjligt att använda skoblock?
Hoppas att jag inte är alltför omständig med alla dessa frågor...![]()