Halvt rörig hemsidan, släpps alltså 19? Ska försöka få tag på ett par, hinner inte förbi butiken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Halvt rörig hemsidan, släpps alltså 19? Ska försöka få tag på ett par, hinner inte förbi butiken.
Yes, ska droppa 19.00 på sidanHalvt rörig hemsidan, släpps alltså 19? Ska försöka få tag på ett par, hinner inte förbi butiken.
Ligger nere, oväntat..Yes, ska droppa 19.00 på sidan
Samma skit som vanligt, omöjligt komma in på sidan.. Lägga skor i korg, check.. Gå till betalning, omöjligt.. Få skorna kickade ur varukorgen, check.. Fuck it.Ligger nere, oväntat..
Japp, men dom är katastrofalt dåligaNågon som haft att göra med SNS kundtjänst? Har blivit tokfel på min senaste order med priserna...
Japp, men dom är katastrofalt dåliga
Edit: Har för övrigt ett par vita Roshe One i US8,5 som jag tänkte returnera, men hör först här om någon är sugen.
Priset jag vill ha är samma som jag gav, 539kr.
Påbörjar returen imorgon vid 20-tiden
Behåller röda, vita passar mig inte...Returena KS-skon??
Behåller röda, vita passar mig inte...
Edit: sanningen är att jag har fler skor än jag använder
Edit2: behåller dom ändå, dom är fööööör cleana och sköna för att skicka tillbaks
Perfekt! Sklickar hem dem så fort jag kommer hem, tack!
Vad är grejen med den där skon?
Den är snygg, skön och jävligt hypead!Vad är grejen med den där skon?![]()
Dondup? Vet dock inte om de säljs i Stockholm.Lite OT, men vafan!
Behöver lite sköna jeans, tvättade och ganska slim. Någon som har några sköna att rekommendera?
Vanliga som typ Levis och Nudie har jag koll på, men skulle vilja testa något nytt
Finns på Jupiter bland annat. Har själv 2 par och kan gå i god för dessa ...Dondup? Vet dock inte om de säljs i Stockholm.
Zara plus lite hemmabyggejeans märke/modell?
Tyvärr inget mer i nuläget.. dom brukar väl släppa på adidas.se runt 10?Tack @aleks, ingen info om när de släpps osv? Börjar bli less på det här med sneakers och risiga hemsidor som kraschar.
Min storlek...Man börjar bli sjuk i huvudet när man köper fel storlek av Nmd som man redan har bara för att de fanns kvar i butik
![]()
Lite OT, men vafan!
Behöver lite sköna jeans, tvättade och ganska slim. Någon som har några sköna att rekommendera?
Vanliga som typ Levis och Nudie har jag koll på, men skulle vilja testa något nytt
Circle of Friends (COF) M1 SlimLite OT, men vafan!
Om någon lyckas få tag på french beige så kör gärna proxy åt mig. Swishar dirr! (Us9
Om någon lyckas få tag på french beige så kör gärna proxy åt mig. Swishar dirr! (Us9)