• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Live nu på Regeringsgatan 26 i Stockholm!
19.00 på https://www.solestory.se
FB_IMG_1467803864715.jpg
Halvt rörig hemsidan, släpps alltså 19? Ska försöka få tag på ett par, hinner inte förbi butiken.

Någon som haft att göra med SNS kundtjänst? Har blivit tokfel på min senaste order med priserna...

Någon som haft att göra med SNS kundtjänst? Har blivit tokfel på min senaste order med priserna...
Japp, men dom är katastrofalt dåliga

Edit: Har för övrigt ett par vita Roshe One i US8,5 som jag tänkte returnera, men hör först här om någon är sugen.
Priset jag vill ha är samma som jag gav, 539kr.
Påbörjar returen imorgon vid 20-tiden

Ruskigt sugen på dessa, men ytterligare ett par börjar bli svårt att motivera på hemmaplan..

Nike

Free Inneva Woven

nike-free-inneva-woven-845014-001-black-black-black.jpg

Känns nog nästan som att jag hellre säljer/lämnar tbx mina NMD's och köper ett till par Buttero, eller ett par Loake som jag varit sugen på ett tag.
De har bara legat i lådan.. :rolleyes:
Vad tror ni att man kan sälja de för som max? Om man har mage till det.

Lite OT, men vafan!
Behöver lite sköna jeans, tvättade och ganska slim. Någon som har några sköna att rekommendera?
Vanliga som typ Levis och Nudie har jag koll på, men skulle vilja testa något nytt

Tillbaka
Topp