• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

På dom flesta sidor du ju skicka tillbaka dom om dom inte passar, så jag skulle beställt ett par i stl 46 och testat.
Kolla på Luisaviaroma, dom har båda märkena och gratis retur :)

Nya skor sprayar jag med impregnering för att skydda mot öl och drinkar! Regn också kanske...
Vård är enkelt, köp en Crep Cure och tvätta när dom är sunkiga. Crep Protect innan nästa användning och du är "good to go".
Blir den vita sulan ful så kan du ta ett suddigummi och gnugga lite vilket löser det mesta.

Jag har skoblock i mina dyrare skor, och dom skor som inte används allt för mycket för stunden ;)

Hoppas att du fick lite klarhet i saken

Tack! Har varit inne på Luisaviaroma, dock kan jag inte hitta Buttero där. Är du säker på att de finns, kan du i så fall länka?

Trodde aldrig SNS skulle ha kvar några par. Men det hade dom. I rätt storlek.

NMD_R1 Primeknit

image.jpeg

Riktigt feta! Avis som fan. Lyckas aldrig klippa nått från sns :(

Var övertygad att mina Nike Airmax Zero skulle få vara sommarens kung, men jag anser att de fått stryk här. Otroligt nöjd med nya tillskottet ( ja. Nu ska jag sluta spamma med bilder ) :angel:
20160630_225325.jpg

Hur är buttero passformsmässigt? Har ni erfarenhet av att handla av deras egen hemsida i Italien? I och med att det är fri frakt och fri retur bör det ju inte vara några problem som jag ser det.

Har du måtta fötterna?
Hittar du något på Zalando så har dem gratis retur om man måste skicka tillbaks.

Har ca 30 cm från häl till stortå, kanske det är bäst med storlek 46 trots allt? Skall tilläggas att jag inte har tillgång till de bästa mätredskapen för tillfället... Att beställa från Zalando kanske inte är så dumt, om inte annat kan man ju beställa enbart för test.

Har ca 30 cm från häl till stortå, kanske det är bäst med storlek 46 trots allt? Skall tilläggas att jag inte har tillgång till de bästa mätredskapen för tillfället... Att beställa från Zalando kanske inte är så dumt, om inte annat kan man ju beställa enbart för test.
Låter som en smart idé att prova storleken och lättare att skicka tillbaks inom Sverige

Tredje paret skor på två dagar... Det börjar spåra igen :bag:
Screenshot_2016-07-01-00-02-35.png
Ungefär vad jag har fått betala enbart för frakt på två beställningar+retur till END.
Du är en bättre businessman.

Edit: Ingen aning vad mitt inlägg har att göra med din beställning av skor. Är bara trött och lack.
OnT - Kendrick Lamar är rikstung men skorna faller mig inte riktigt i smaken. Posta gärna en bild när de anländer så kanske jag ändrar mig!

Fyfan, den är seg!
Hur kommer det sig att du returnerat båda?
Behöll Buttero.
Lanvin skickade jag iväg idag.

Fick dock betala dubbel frakt när jag beställde de, då END vägrade lägga ihop mina två beställningar som skedde inom 5 minuters mellanrum. Sen så kräver END att man skickar tillbaka med rek. Lådan var stor och tung. :)

Behöll Buttero.
Lanvin skickade jag iväg idag.

Fick dock betala dubbel frakt när jag beställde de, då END vägrade lägga ihop mina två beställningar som skedde inom 5 minuters mellanrum. Sen så kräver END att man skickar tillbaka med rek. Lådan var stor och tung. :)
Aha, det måste ju svida lite... :(
END är bra, så länge man inte behöver returnera alltså!

Tillbaka
Topp