Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte Replay Anbass slim fitLite OT, men vafan!
Behöver lite sköna jeans, tvättade och ganska slim. Någon som har några sköna att rekommendera?
Vanliga som typ Levis och Nudie har jag koll på, men skulle vilja testa något nytt
Har flera par av just den modellen och instämmer fullt ut med dig!Köpte Replay Anbass slim fit
Sitter som ett smäck
![]()
https://m.zalando.se/nike-sportswear-roshe-one-sneakers-ni112b06z-a11.htmlLänk till KS-skon?
Måste ju också köpa nu!
Adidas Ultra Boost Uncaged re-stockade på adidas.se
Fyfan vilken impulskontroll jag har nu..
Ingen aning besöker inte sidan igenÄr dom slut?
Orkar inte med den vanliga lägga i korgen och åka ut från sidan rutinen...
Den gröna uncaged var fet!Nu händer det grejer
26e juli footlocker
![]()
![]()
27 juli footlocker
![]()
16 juli
![]()
![]()
Nu händer det grejer
26e juli footlocker
![]()
![]()
27 juli footlocker
![]()
16 juli
![]()
![]()
Ruskigt skitiga sulor, men ändå...Fått beslutångest vad jag vill ha på fötterna resten av sommaren. Mina vita Stan Smith som jag använder mest har jag tröttnat på och så börjar dom bli slitna nu efter ca 1 år.
Beställde Vans tygskor men jag är inte van vid varken tygskor eller så låga skor. Plus att dom var lite tajta. Ska iaf försöka gå in dom nu den här veckan.
La precis en beställning hos Adidas.se på helsvarta Stan Smith. Känner att jag måste testa. Svårt att hitta cleana helsvarta utan att det drar iväg. Fick 15% med koden "ANID-UTIE-AZ64-GYZZ", testa den den som vill. Hittade den på google.
Ruskigt skitiga sulor, men ändå...
Nu vet jag inte vad du räknar som "drar iväg", men för typ 2k fick jag dessa för något år sedan. När jag tänker efter själv så skulle jag nog räkna "dra iväg" som över 1,5k...
![]()
Dessa börjar dock bli sjuk feta! Helsvarta som där dom är som mest slitna börjar bli blåa! Ska gå lös med slipen ikväll och försöka få dom ännu mer blåaDiemme för övrigt
Har du ett par skor i skinn, blanka och inte perforerade, så klarar dom allt!Dom var nice. Räknar nog dra iväg över 1200 sek. Då börjar jag fundera lite för mycket. För det räcker med en utekväll så är dom helt fucked.
Eller fotbollsmatch för den delen.
Har du ett par skor i skinn, blanka och inte perforerade, så klarar dom allt!
Mina har sett det mesta! Allt ifrån vatten och sprit, till ladd och skit (notera mitt rim) och dom lever än
Utan tvekan!Släcka lägerelden också?
Ett par Ultra Boosts tycker jag. Extremt sköna. Hittar du några för bra pris så hojta till.Är i USA, vilka hypade modeller skall jag hålla utkik efter? @snoozarn @aleks @WBergdahl + alla ni andra sneakers headzzz