• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Releasen på nya NMD var kl10. Tyvärr tog de jag ville ha slut på 2 min.. :( Syrran fick beställa dessa dock!

adidas-nmd-brand-with-the-3-stripes-black-1_o91eki.jpg

Helsvarta Vans authentic från Caliroots är nytt tillskott för sommaren.

Ville ha Superga. Beställde från tre olika sidor men samma kassa kvalité. Visseligen billiga skor bägge två men ska jag köpa nytt så ska det iaf vara OK och inte typ blå färg på sidan av gummisulan. Eller rispat tyg från nagel eller liknande. Inga skojsidor utan åtminstone en " finare och dyrare" butik från Sthlm. Så inget märke för mig.

They had a couple cool displays at the store, every air Jordan in all white and all of them in the black with red colourway. Unfortunately didn't get a pic. Air Jordan VII is my dream shoe and has been since it originally came out, 92 I think

Fått beslutångest vad jag vill ha på fötterna resten av sommaren. Mina vita Stan Smith som jag använder mest har jag tröttnat på och så börjar dom bli slitna nu efter ca 1 år.

Beställde Vans tygskor men jag är inte van vid varken tygskor eller så låga skor. Plus att dom var lite tajta. Ska iaf försöka gå in dom nu den här veckan.

La precis en beställning hos Adidas.se på helsvarta Stan Smith. Känner att jag måste testa. Svårt att hitta cleana helsvarta utan att det drar iväg. Fick 15% med koden "ANID-UTIE-AZ64-GYZZ", testa den den som vill. Hittade den på google.

Fått beslutångest vad jag vill ha på fötterna resten av sommaren. Mina vita Stan Smith som jag använder mest har jag tröttnat på och så börjar dom bli slitna nu efter ca 1 år.

Beställde Vans tygskor men jag är inte van vid varken tygskor eller så låga skor. Plus att dom var lite tajta. Ska iaf försöka gå in dom nu den här veckan.

La precis en beställning hos Adidas.se på helsvarta Stan Smith. Känner att jag måste testa. Svårt att hitta cleana helsvarta utan att det drar iväg. Fick 15% med koden "ANID-UTIE-AZ64-GYZZ", testa den den som vill. Hittade den på google.
Ruskigt skitiga sulor, men ändå...
Nu vet jag inte vad du räknar som "drar iväg", men för typ 2k fick jag dessa för något år sedan. När jag tänker efter själv så skulle jag nog räkna "dra iväg" som över 1,5k...

IMG_20160712_190934.jpg

Dessa börjar dock bli sjuk feta! Helsvarta som där dom är som mest slitna börjar bli blåa! Ska gå lös med slipen ikväll och försöka få dom ännu mer blåa:) Diemme för övrigt

Ruskigt skitiga sulor, men ändå...
Nu vet jag inte vad du räknar som "drar iväg", men för typ 2k fick jag dessa för något år sedan. När jag tänker efter själv så skulle jag nog räkna "dra iväg" som över 1,5k...

IMG_20160712_190934.jpg

Dessa börjar dock bli sjuk feta! Helsvarta som där dom är som mest slitna börjar bli blåa! Ska gå lös med slipen ikväll och försöka få dom ännu mer blåa:) Diemme för övrigt

Dom var nice. Räknar nog dra iväg över 1200 sek. Då börjar jag fundera lite för mycket. För det räcker med en utekväll så är dom helt fucked.

Eller fotbollsmatch för den delen.

Dom var nice. Räknar nog dra iväg över 1200 sek. Då börjar jag fundera lite för mycket. För det räcker med en utekväll så är dom helt fucked.

Eller fotbollsmatch för den delen.
Har du ett par skor i skinn, blanka och inte perforerade, så klarar dom allt!
Mina har sett det mesta! Allt ifrån vatten och sprit, till ladd och skit (notera mitt rim) och dom lever än

Tillbaka
Topp