• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Är i USA, vilka hypade modeller skall jag hålla utkik efter? @snoozarn @aleks @WBergdahl + alla ni andra sneakers headzzz

Beror nog på vart du är i USA.. Av vad man sett på Youtube etc. så verkar de största sneaker fantasterna röra sig runt LA. Vet att det finns sjuka butiker där som har runt 100-200 Yeezy par i butik. Men jag håller med @aleks om Ultra Boost. NMD ligger inte så mycket överpris i en sneakershop om du inte hade tänkt dig primeknit modeller eller OG's typ. :)

Ska det vara vita sneakers så ska det. Nyköpt par Le coq sportif Arthur Ashe Originals. Drar ut och tar fläckoskulden!

DSC_0564.JPG

Beror nog på vart du är i USA.. Av vad man sett på Youtube etc. så verkar de största sneaker fantasterna röra sig runt LA. Vet att det finns sjuka butiker där som har runt 100-200 Yeezy par i butik. Men jag håller med @aleks om Ultra Boost. NMD ligger inte så mycket överpris i en sneakershop om du inte hade tänkt dig primeknit modeller eller OG's typ. :)
Är på Östkusten (NJ, NY, CT samt MA).
Tack för input, @aleks också ;)
Ska kolla efter nämnda, utöver "dem vanliga" sneakers jag vet jag kommer tjacka :p

Fått beslutångest vad jag vill ha på fötterna resten av sommaren. Mina vita Stan Smith som jag använder mest har jag tröttnat på och så börjar dom bli slitna nu efter ca 1 år.

Beställde Vans tygskor men jag är inte van vid varken tygskor eller så låga skor. Plus att dom var lite tajta. Ska iaf försöka gå in dom nu den här veckan.

La precis en beställning hos Adidas.se på helsvarta Stan Smith. Känner att jag måste testa. Svårt att hitta cleana helsvarta utan att det drar iväg. Fick 15% med koden "ANID-UTIE-AZ64-GYZZ", testa den den som vill. Hittade den på google.

Helsvarta Stan Smith finns på Cali för cirka en röding!

Edit: Såg nu att du redan hade beställt.

Har ett par axel arigato i skinn som liksom knarrar när jag går och böjer tårna. Vad är det som är fel? Har smörjt in skorna men hjälper inte, några tips?

Någon som har koll på storleken på Superga? Hittar inga centimetermått på deras hemsida. Har normalt mellan 43-44. Någon som har koll?

Mvh
Matts

Dessa tilltalar mig som attans. De har tydligen funnits i USA sen maj... Undrar om de ens kommer till Sverige? Adidas X Oyster holdings

Adidas_Samoa-1_copy_1024x1024.jpg

Vart fan är uncaged någonstans. Hittar ej på cali.
Tips till de som vill ha vanliga röda. Re-stockade på adidas hemsida

Tillbaka
Topp