Golbica
Basic
står du mellan två storlekar ska du ta den som är större.Någon som har koll på storleken på Superga? Hittar inga centimetermått på deras hemsida. Har normalt mellan 43-44. Någon som har koll?
Mvh
Matts
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
står du mellan två storlekar ska du ta den som är större.Någon som har koll på storleken på Superga? Hittar inga centimetermått på deras hemsida. Har normalt mellan 43-44. Någon som har koll?
Mvh
Matts
US 11 i Stan Smith
US 10.5 i NMD PK
US 11.5 i ultra boost
Oj, i PK en halv, behövde gå upp en hel i R1.
Har ett par axel arigato i skinn som liksom knarrar när jag går och böjer tårna. Vad är det som är fel? Har smörjt in skorna men hjälper inte, några tips?
Är du vid Nytorget?Alltså skönaste skon ever
![]()
Nope, New Jersey. Hahaha såg du en orange Porsche och en snubbe med svarta sneakers runt Nytorget?Är du vid Nytorget?
Lite nya pjucks. Finare i verkligheten, lite blek-vit färg. Grymma!
![]()
Det har tillkommit en del nya skor senaste 2 månaderna (om man inte jämför sig med @aleks ). Lanvin fick jag tyvärr skicka tbx pga. Storleken.
![]()
Vad tror ni om dessa?![]()
Haha, såg en snubbe med likadana kix bredvid en orange Porsche med luren uppe på Nytorget!Nope, New Jersey. Hahaha såg du en orange Porsche och en snubbe med svarta sneakers runt Nytorget?
Snygga. Vad heter dom där?Alltså skönaste skon ever
![]()
Tack! Alltså skönaste skon någonsin och bland dem snyggaste sneakers enligt mig. Modellen heter Los Angeles. Köpte även ett par helvita men skickade tbx dem pga en liten fläck. Ska beställa ett par igen snartSnygga. Vad heter dom där?
997? Din?Alltså skönaste skon ever
![]()
911 Turbo S997? Din?
Ref på skoj?
Grym bil! Men den där aftermarket faceliften var fan gräslig911 Turbo S
![]()
Jag önskar att det var min...
Ägare är sambons fasters ex man haha jag körde den dock igår morse och fy saaatan säger jag bara!
Dagens inköp
Väldigt nöjd. Retro brun med inslag av orange.
Onitsuka Tiger
![]()
Verkligen grym. Tycker den ser tung ut, så tung en Porsche nu kan se ut... Ingen aning om hur den ser ut utan facelift så jag märkte inte ens att det fanns någon sådan.Grym bil! Men den där aftermarket faceliften var fan gräslig![]()