hedbrg
Silver
Ingen jätterabatt direkt med tanke på att det är budgetvarianten, men stans är aldrig felFyndade idag...eller fynd men 600 spänn är ok
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen jätterabatt direkt med tanke på att det är budgetvarianten, men stans är aldrig felFyndade idag...eller fynd men 600 spänn är ok
![]()
Med svenneplösen menar du?Ingen jätterabatt direkt med tanke på att det är budgetvarianten, men stans är aldrig fel
ExaktMed svenneplösen menar du?
Här är riktiga Stan Smith, rätt färger, rätt sula och rätt plös!
https://caliroots.se/adidas-originals-stan-smith-s75074/p/48245?noredir=1
Inte nödvändigtvis!Exakt
Synd att man måste leva med guldtext bara för man vill ha en vettig plös...
Mellan den riktiga och den men svenneplös, eller mellan den riktiga med guld-text och utan guld-text?Vad är skillnaden kvalitetsmässigt?
Mellan den riktiga och den men svenneplös, eller mellan den riktiga med guld-text och utan guld-text?
Svennemodellen har fel färg på sulan och för tjock plös.
Den riktiga, originalet alltså, har beige sula, en tunn plös och guldig text på sidan av skon.
Utan guldig text är också originalet men utan rätt text.
Jag vet, det har gått för långt när det kommer till Stan Smith...Vad jobbiga dom är. Förr fanns Stan Smith och Stan Smith 2. Jag hade bägge. Sen, typ 2012 (när kom Stan tillbaka?) så kom vitröd, vitblå, vitgrön. Alla som du säger med beiga/sthlmvit sula. Nu om man går in på adidas.se så finns fan allt. Primeknit, helsvarta (som jag ju beställde nyligen) och massa annat.
Det var bättre förr. Vet inte om man försöker tömma modellen helt o hållet.
Jag vet, det har gått för långt när det kommer till Stan Smith...
Har funderat på att köpa ett par bara för att alla säger att man "måste" ha ett par, men är lite osäker ändå.
Köper jag ett par så köper jag ett par original i vitgrön
Känns som att det är lite dålig kvalla på Stans... Alla man ser är i värdelöst skick!Måste och måste. Jag har alltid haft minst ett par enda sen jag var liten. Vissa fastnar ju för olika märken/modeller. Har å andra sidan inte haft NIKE sen jag gick i lågstadiet.
Vitgröna är dom mest klassiska tycker jag. Jag har dom vitblå original (utan guldtext). Hade tidigare i år Stan Smith Stockholmsvit men dom såldes och även ett par vitgröna som gick i graven![]()
Känns som att det är lite dålig kvalla på Stans... Alla man ser är i värdelöst skick!
Men blir nog att beställa ett par original under veckan typ, kostar ju bara 800kr
Det är ju sant... Beställer ett par i veckan tror jagNja mina brukar hålla 2 år ungefär. Byter ut snöre och innersula efter 6 mån. Men sen är dom ju vita också, så då ser dom ju förjävliga ut rätt fort om man inte trippar runt på tårna![]()
Fixat The Real deal nu på addidas online store. 850kr med rabattkodIngen jätterabatt direkt med tanke på att det är budgetvarianten, men stans är aldrig fel
Presto är grymma.. Bra köp!För er sneakers-nördar är väl dessa old news men jag är grymt nöjd med mina nya Nike air presto.
/j
![]()
Någon som ska försöka nypa nya NMD som släpps imorgon? Pharrell Williams nya sammarbete med Adidas, första NMD jag VERKLIGEN gillar
Adidas PW Human Race NMD
![]()
Jag vet, det har gått för långt när det kommer till Stan Smith...
Har funderat på att köpa ett par bara för att alla säger att man "måste" ha ett par, men är lite osäker ändå.
Köper jag ett par så köper jag ett par original i vitgrön
Den första kan jag tolerera, den andra däremot - fyfan!På tal om Stan Smith, vad fan liknar detta?
http://www.sneakersnstuff.com/sv/product/23924/adidas-pw-stan-smith-bbc-palm-tree
Edit: det fanns visst ännu fulare...
http://www.sneakersnstuff.com/sv/product/23483/adidas-stan-smith
Tänkte samma sak när de kom, beställde ett par låga röda. Aldrig använt, tycker de känns mindre i storlekarna än vanliga Taylors. Tårna blir klämda, men skönare sula iaf..Vad tycker ni om nya Converse Taylor II med lunarlite-innersula från Nike? Som Nikenörd var jag tvungen att beställa ett par för att testa. Har inte haft Converse sedan i högstadiet när jag sk8-ade.![]()
Vad tycker ni om nya Converse Taylor II med lunarlite-innersula från Nike? Som Nikenörd var jag tvungen att beställa ett par för att testa. Har inte haft Converse sedan i högstadiet när jag sk8-ade.![]()
Länk?Vad tycker ni om nya Converse Taylor II med lunarlite-innersula från Nike? Som Nikenörd var jag tvungen att beställa ett par för att testa. Har inte haft Converse sedan i högstadiet när jag sk8-ade.![]()