Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testa 80scasualclassics.co.uk
Håller helt med. Riktigt braFlyknit racer, kan va den skönaste skon
Det är bara gå in på http://m.nike.com/us/en_us/product/air-max-zero-id-shoe/?pbid=869617988 så kan du köpa dem därFeta air max zero hos sns.. Även om jag föredrar blåa orginialen mer, synd att de inte finns att köpa längre..
Haha verkligen. 14 modeller också. Det gäller att slänga ur sig modeller medan hypen är stor.Köa för nmd, nu har det gått överstyr!
Köa för nmd, nu har det gått överstyr!
Hela adidasboosthypen är ett stort skämtHaha verkligen. 14 modeller också. Det gäller att slänga ur sig modeller medan hypen är stor.
Riktigt snygga. var köpte du dem?Min första post i tråden. Idag fick mina nya höstsneakers debutera i gråvädret.
Adidas Cote Special mina första Adidas på år och dar.
fattar inte grejen med NMD då är ju inte ens snygga,Köa för nmd, nu har det gått överstyr!
Lika bra att passa på:
Vill minnas märket som fotbollsskor. Stämmer det?Diadora? Noll koll, fina var de
Vill minnas märket som fotbollsskor. Stämmer det?
Lika bra att passa på:
Samma här, men jag gillade dessa av modellerna som var på rea. Bra pris, så slog till. Gillade dessa bäst av dom som är på rea.Diadora? Noll koll, fina var de
Verkar finns i en mängd olika färgkombinationer. Rea nu!Snygga! Tittat på dom en del i olika färgkombinationerna men priset gör att jag avstått varje gång.
Verkar finns i en mängd olika färgkombinationer. Rea nu!
Samma här, men jag gillade dessa av modellerna som var på rea. Bra pris, så slog till. Gillade dessa bäst av dom som är på rea.
Verkar finns i en mängd olika färgkombinationer. Rea nu!