Pictor
Guld
Fantastisk fin!! En klass för sig !Äntligen en hopp-timme i ädel boett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk fin!! En klass för sig !Äntligen en hopp-timme i ädel boett!
20 micron guldplätering. Eiger är ett helt okej märke. Damur.Hittade det här, så guldvärdet är inte så högt. Men en söt liten klocka är det allt ändå...
Nä, guldvärdet är nog närmare noll.Hittade det här, så guldvärdet är inte så högt. Men en söt liten klocka är det allt ändå...
Man kan alltid fråga... Den gick på typ 4000 kr.Vågar man fråga vad den gick loss på?
Läcker Junghans! Mått?Sitter och funderar på om denna är värd att serva. Den går men saktar sig flera timmar per dygn.
Vad tycker Ni, äkta, skick osv?
Jag skulle nog kosta på den en service. Gillar visarna!Tack. Typ såhär stor...
Grattis, det tog sin tidDå har man skaffat en tank
Behöver bara en rejäl dos kärlek
Sen ett passande band
Haha ja men hitta en jag gillade nuGrattis, det tog sin tid
Är säkert inget jätteavancerat men mycket på jobbet och skruvar i stort sett bara mina egna klockor. Du hittar dock säkert någon som fixar det åt dig.Haha ja men hitta en jag gillade nu
Har du pillat med ett sånt urverk?
Ingen aning. Tycker tavlan är ganska JLC, men kanske inte en helt ovanlig layout. Fin var den iallafall! Har du öppnat den och kollat verket?
En möglig tank med god patina som tickar på fint.
Är det någon som vet vad det kan vara för klocka, kan det vara 30-tal?
Har bara haft klockan lite över en timme så den är inte öppnad. Tycker klockan verkar vara trevlig så den får sitta kvar på armen ett tag tillIngen aning. Tycker tavlan är ganska JLC, men kanske inte en helt ovanlig layout. Fin var den iallafall! Har du öppnat den och kollat verket?
Grym!Nytt i lådan - Tvåtonstavla, schysst case, breguetvisare och index och svenskmärkt länk - väldigt nöjd.
Stort tack!
Du har grym smak för din ålder.Stort tack!
Haha, tack återigen du vet ju att du står först i kön ifall den skulle få lämnaDu har grym smak för din ålder.
Vad är det här för häftig sak
En jump hour från 20-30-talet i guld.Vad är det här för häftig sak