Mycket bra!En handfull tanks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra!En handfull tanks.
Kan inte annat än bli riktigt avundsjuk. Trippelkalendern är riktigt grym!En handfull tanks.
Mycket bra!
Kan inte annat än bli riktigt avundsjuk. Trippelkalendern är riktigt grym!
Grattis!!!
Jump hourn är så fet! svåra att hitta tycker jagEn handfull tanks.
Grymt bra!En handfull tanks.
Jump hourn är så fet! svåra att hitta tycker jag
Tack grabbar! Nej, jump hours är inte helt lätta att få tag i.Grymt bra!
SuperhärligCyma 335 med ett utav de första 72-timmars verken. Den har sett sina bästa dagar, men det har ju också sin charm .
Tack! Ja det är en mysig liten rackare.Superhärlig
Snygg rackare. Passar bra med bandet.Cyma 335 med ett utav de första 72-timmars verken. Den har sett sina bästa dagar, men det har ju också sin charm .
Tack! Har haft bandet länge men aldrig kunnat använda det så det är kul att det satt bra. Riktigt stelt gammalt läder (omärkt).Snygg rackare. Passar bra med bandet.
Så de va du som fick den! Den från tradera i lördags va?Dubell Polhem tank
Jajemän, det var en chansning på en usel annons. Men chansningen gick hem denna gång, tycker det var ett fynd!Så de va du som fick den! Den från tradera i lördags va?
Riktigt fin! Och riktigt usel annons var detJajemän, det var en chansning på en usel annons. Men chansningen gick hem denna gång, tycker det var ett fynd!
Den vänstra Polhem tanken får nog lämna, hör av dig om du fortfarande är ute efter enRiktigt fin! Och riktigt usel annons var det
Dubell Polhem tank
Tror chansen/risken är betydligt större på ett okänt märke att annonsen blir usel, framförallt vintage. Dålig kunskap = dålig uppskattning av värdet = dålig ambition att göra en vettig annons.Grymt köp! Fasen, är usla annonser på just Polhem en trend? Köpte denna på usel annons också, fullt fungerande med god tidshållning. Usla bilder, visserligen sprucket glas, men ändå, och beskriven som damklocka.
En handfull tanks.
Gissar att frågan är ställd till mig - och svaret är "icke en aning". Märkt F.A, kommer med ett Peseux 7000-verk med kalendermodul. Samma klocka finns även med Sinn på tavlan, och jag gissar att det är en klocka en återförsäljare köpt av Sinn med sitt egna namn på tavlan; har emellertid inga belägg för detta.Suget efter en vintage tank stort just nu så måste bara fråga vad det är för modell i mitten med trippelkalender?
Gissar att frågan är ställd till mig - och svaret är "icke en aning". Märkt F.A, kommer med ett Peseux 7000-verk med kalendermodul. Samma klocka finns även med Sinn på tavlan, och jag gissar att det är en klocka en återförsäljare köpt av Sinn med sitt egna namn på tavlan; har emellertid inga belägg för detta.
Bara att jaga, önskar dig all lycka till - det lär du behöva. Har själv jagat ett bra tag.Ja men helt rätt, blev något fel där på "citera" delen.
Tack ändå för svaret och informationen, den klockan fångade verkligen mig och känner ett stort måste ha begär
Bara att jaga, önskar dig all lycka till - det lär du behöva. Har själv jagat ett bra tag.