• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden med (vintage) tanks

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
7B1B3A56-8882-4EA5-A2C5-FAB4C5EF08CD.jpeg
 

Psykel

Patek
Tack! Tror det är den klocka som varit med längst i samlingen i nuläget, utöver Studentpresentsklockan. :)
Jag minns när den låg på tradera. Jag var ruggigt sugen på att klicka hem den, men när jag såg att du ledde auktionen så tänkte jag att jag släpper den. Det var väl rätt tidigt i ditt klocksamlande, och jag minns att du kanske inte hade nåt jätteskoj på den tiden. Så jag tänkte att den där kan han nog behöva!
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Jag minns när den låg på tradera. Jag var ruggigt sugen på att klicka hem den, men när jag såg att du ledde auktionen så tänkte jag att jag släpper den. Det var väl rätt tidigt i ditt klocksamlande, och jag minns att du kanske inte hade nåt jätteskoj på den tiden. Så jag tänkte att den där kan han nog behöva!
Tror det vr ett drygt år in i mitt samlande, men att allt annat jag hade då är sålt testamenterar väl till att det inte var så kul. Kan ha varit det faktum att den såldes som renoveringsobjekt som skrämdes? Fungerade felfritt sen, iofs. :D

Hursomhelst, det tackar vi för. ;)
 
Topp