Hur har du satt ihop länken? Ser udda ut kl 6.Och så här blev det med Bamboo.
Stenhårt. Vet inte om jag kan få till något bättre, men jag ska iallafall prova.
Hoppas att ni uppskattar backdropen i form av ett mögligt förtält. Classy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur har du satt ihop länken? Ser udda ut kl 6.Och så här blev det med Bamboo.
Stenhårt. Vet inte om jag kan få till något bättre, men jag ska iallafall prova.
Hoppas att ni uppskattar backdropen i form av ett mögligt förtält. Classy.
Den sitter säkert fel...Hur har du satt ihop länken? Ser udda ut kl 6.
Blir svårt att beskriva i text, men allt ser rätt ut förutom att änden med låset i änden skall träs igenom öglan på andra ändan.Den sitter säkert fel...
Den delen som jag antar ska haka i på baksidan är åt fel håll... Enda sättet jag kunde komma på för att få den rätt var att vända på länken och bära den upp och ner... Haka nerifrån på bandstiftet. Kändes fel.
Hade tänkt ställa frågan själv i någon lämplig tråd, men nu slapp jag ju den biten.
Kan du berätta hur det ska sitta?
Återkommer med resultatet.Blir svårt att beskriva i text, men allt ser rätt ut förutom att änden med låset i änden skall träs igenom öglan på andra ändan.
Såhär känns rimligare. fast uppochner...Blir svårt att beskriva i text, men allt ser rätt ut förutom att änden med låset i änden skall träs igenom öglan på andra ändan.
Testat att bära tanken där den hör hemma, dvs ovanför knölen?Dubbelpostar lite för att jag blev så nöjd med bilden.
Tank och helikopter i all enkelhet.
Jadå. Den sitter lite olika under dagen.Testat att bära tanken där den hör hemma, dvs ovanför knölen?
Dagens.
Gårdagens.
Tackar! Börjar nästan bli en samling! Dom kan vara grymt prisvärda, dom där!Helt underbara ju!
Skön bild!Omslagsbild för tidningen Vi, 1946. Kanske en Drott, vem vet? Han har inga problem med manligheten.. foto : KW Gullers.
Grymt snygg! Förgylld eller helguld?
Helguld. Tack!Grymt snygg! Förgylld eller helguld?