Hoppas ni fortsätter i samma spår!Dagens första. Är det grabbhelg så är det…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas ni fortsätter i samma spår!Dagens första. Är det grabbhelg så är det…
Inte lika tungt, men likväl bra… Får se vad det blir härnäst.Hoppas ni fortsätter i samma spår!
Första flaskan är mest värd sen dör smaklökarna ändå så då funkar allt!Inte lika tungt, men likväl bra… Får se vad det blir härnäst.
Gårdagens bubbelskörd
Nästan lika svårt att svara på som ”Vilken är den bästa klockan?”Tips på bästa nyårschampagnen 2023?
Såg det förra veckan men hoppade det då. Kollade lite mer nu och de verkar ha fått smaka ek också, så beställde fyra.Fick hem två flaskor Duval Leroy inte testat ännu men sänktes från 639 till 349 i BS på systembolaget så värt en chansning
Det var när jag såg att det fanns ek i bilden som jag bestämde mig för att testa. Hittade lite äldre omdömen som verkade rätt bra och beskrev den då som prisvärd kostade mellan 400-500 och priserna har ju inte direkt sjunkit dem senaste åren…Såg det förra veckan men hoppade det då. Kollade lite mer nu och de verkar ha fått smaka ek också, så beställde fyra.
Tror inte du ska bekymra dig om det, drack nyligen några extra brut 08r (bla En Oenofil från Gimmonet) och de var fortfarande på väg "upp", 09 var också ett bra år om än ngt mer snabbutvecklade och borde håller ett tag tillHämtade ut dessa idag och hoppas att 12 år på jästfällning ska ha rundat av dem en del…..
Jag är dock lite orolig när det bara är 1 gram socker…..
Tack för tipset! Jag beställde också 3 flaskor….Fick hem två flaskor Duval Leroy inte testat ännu men sänktes från 639 till 349 i BS på systembolaget så värt en chansning
Jag testade också en flaska idag, men blev inte helt nöjd. Den var lite för besk och nästan lite ”jästig” för min smak.Poppade en Duval-Leroy. Lite intryck med tillhörande stavfel.
Nej den är helt klart påväg utför. Bara att dricka upp.Jag testade också en flaska idag, men blev inte helt nöjd. Den var lite för besk och nästan lite ”jästig” för min smak.
Jag tror också att den tyvärr har passerat sin topp och inte vinner alls på att lagras ytterligare….
Comtes, Orpale och väldigt prisvärda Andre Jacquart vertus.Någon som kan tipsa om en grym bdb?