Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skriv inte saker du inte har en aning om. Fjant.Jag syftade på Snusarn. Du är en rekorderlig karl.![]()
Skriv inte saker du inte har en aning om. Fjant.
Våldsamt bra, när är den derogerad?...och pratbubbel!
![]()
Maj 14. Lysande redan nu men kan ligg ett bra tag till.Våldsamt bra, när är den derogerad?![]()
Bra fest ☺.Gott nytt år!
![]()
Jag har en flaska från januari 2016, sugen på att testa den men ska nog hålla ut ett litet tag tillMaj 14. Lysande redan nu men kan ligg ett bra tag till.
Ja, det brukar "hända nåt" ungefär ett år efter deg, men väntar man 1-2 år till så blir det magiskt bra. Håll uuuut.Jag har en flaska från januari 2016, sugen på att testa den men ska nog hålla ut ett litet tag till![]()
Inga problem att vänta, det är barnamord att dricka bra champagne för ungJa, det brukar "hända nåt" ungefär ett år efter deg, men väntar man 1-2 år till så blir det magiskt bra. Håll uuuut.
Say what!?
Hur var den då?![]()
Nåt lite annorlunda som kanske passar bättre i öltråden ;-)
Hops on Pointe från Garage Project på Nya Zeeland. En "pilsner" jäst med chanpagnejäst och offensivt humlad men Nelson Sauvin, en nyazeeländsk humlesort som fått sitt namn av att smakprofileb är mycket lik Sauvignon Blanc.
vad får man om man finner 2?Finn ett fel
Trevlig helg allihopa!
![]()
Jag ser tre fel.Finn ett fel
Trevlig helg allihopa!
![]()
Den är (om jag minns rätt) den måst sålda skumpan på bolaget men även en av de billigaste. Varför inte börja med den och prova dig fram?Var ute efter en nybörjarchampagne (halvflaska) på Systemet och blev rekommenderad en flaska André Clouet Grande Réserve. Håller ni med, eller tycker ni att man ska lägga på några tior extra och köra på en flaska Pol Roger Brut Réserve istället?
Var ute efter en nybörjarchampagne (halvflaska) på Systemet och blev rekommenderad en flaska André Clouet Grande Réserve. Håller ni med, eller tycker ni att man ska lägga på några tior extra och köra på en flaska Pol Roger Brut Réserve istället?
Drack en André för ett tag sen och tyckte den va helt ok!Var ute efter en nybörjarchampagne (halvflaska) på Systemet och blev rekommenderad en flaska André Clouet Grande Réserve. Håller ni med, eller tycker ni att man ska lägga på några tior extra och köra på en flaska Pol Roger Brut Réserve istället?