Nu har jag också testat denna billiga "nyhet" på bolaget, håller med de som skrivit tidigare att bubblorna är lite trötta men som mysbubbel innan maten denna fina vårdag fungerar den alldeles utmärkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte också två Les Longues Sentes. Dela gärna med dig av intryck om du provar Mina ska få bli sommarbubbel.Fick hem de här igår.....
Har inte hunnit testa den ännu.....Köpte också två Les Longues Sentes. Dela gärna med dig av intryck om du provar Mina ska få bli sommarbubbel.
Yes, hade inte möjlighet att åka från jobbet så var snabb att klicka vid 10 så fick 2 stycken. Ska bli spännande att testa.Någon mer som klippte denna?
Gick åt snabbt verkar det som. Tur att man har en suverän sambo som fixar när man själv inte har möjlighet!
Vi fick tag på 3 st till vår nästa champagneprovning med ksare. Ska bli kul att testa. @bernoulli fick springa snabbt till bolaget och fixa.Någon mer som klippte denna?
Gick åt snabbt verkar det som. Tur att man har en suverän sambo som fixar när man själv inte har möjlighet!
degorgerade i december 2020.
Tyvärr inte provat ännu.Har oxå 3 flaskor. Har du provat ngn? (är den bra)
Drack denna ikväll:
Zero dosage och något för sur för min smak, skulle tippa på att den blir bättre om 5 år.
Jag tycker zero dosage/brut natur är svåra. Alla jag har testat har känts ”sura” precis som du skriver.Har oxå 3 flaskor. Har du provat ngn? (är den bra)
Drack denna ikväll:
Zero dosage och något för sur för min smak, skulle tippa på att den blir bättre om 5 år.
Ja det är ju idéen, precis som du skriver att druvorna ska vara så mogna o söta så det inte behövs ngt extra socker. Men jag har heller inte hittat ngn ZD/natur som känns färdig/balanserad utan surheten har tagit överhand (över övriga dofter o smaker) i de jag provat. Håller med, verkar ha gått lite mode i det, och hittills har det inte varit ngt för mig.Jag tycker zero dosage/brut natur är svåra. Alla jag har testat har känts ”sura” precis som du skriver.
Är det någon som har hittat en ZD där druvorna är så söta att den färdiga drycken verkligen inte smakar för surt får ni tipsa mig....
Tills dess ser jag ZD mest som en modegrej som mer är kul än gott!!
Är det fri frakt där? Kan bli lite dyrt annars va?Bollinger för 420kr flarran på vivino.
Japp. Åtminstone till Stockholm. Bara skriva in postnummer och kolla.Är det fri frakt där? Kan bli lite dyrt annars va?
Nu åter i lager, Chaléroux-Ghys.Missade den. Bas 2006 och 14 år på jästen. Är nog inte jobbigt att dricka.
Står som tillgänglig men i sista steget i kassan så går det inte.
Blev ett par flaskor men tog slut snabbt på Sb.Nu åter i lager, Chaléroux-Ghys.
Beställde typ när jag fick mailet. I eftermiddags fick jag sms om att min beställning makulerats....Blev ett par flaskor men tog slut snabbt på Sb.
Släpptes 12:00 verkar det somBeställde typ när jag fick mailet. I eftermiddags fick jag sms om att min beställning makulerats....
Beställde typ när jag fick mailet. I eftermiddags fick jag sms om att min beställning makulerats....
Nice! Har 3 st av deras 08 som diskuterats en del i tråden, riktigt sugen på att prova en men det är väl lite av ett barnarov påstås det.
Det här var helt i smak. Fet och mogen i doften. Vanilj, marsipan, briochebröd. Kanderat äpple. Stor, smak som fyller hela munnen. Bra syra. Honung. Mycket fint balanserad. Lång eftersmak. Svingott helt enkelt!
Tycker också det där är extrem valuta för pengarna.
Det här var helt i smak. Fet och mogen i doften. Vanilj, marsipan, briochebröd. Kanderat äpple. Stor, smak som fyller hela munnen. Bra syra. Honung. Mycket fint balanserad. Lång eftersmak. Svingott helt enkelt!
Verkligen! Har en till men ska definitivt försöka få tag på fler. Supergod, drickfärdig bdb.Tycker också det där är extrem valuta för pengarna.