Spoon
Basic
Fingers crossed.Har lagt en beställning hos SB som de bekräftade att den var bekräftad av leverantören. Håller tummarna för att den gick igenom och levereras.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fingers crossed.Har lagt en beställning hos SB som de bekräftade att den var bekräftad av leverantören. Håller tummarna för att den gick igenom och levereras.![]()
Planerade att gå till PK men var fast på jobb sak... Rusa 09:55 till närmaste SB så fick de lägga beställningen 10:03, litade inte på att göra det själv på nätet.Fingers crossed.Flaskorna gick väldigt snabbt. Weblagret gick snabbt så jag köpte mina på Söderhallarna. Personalen på SB berättade att det hade varit en lång kö vid PK-huset.
Fack vad avisFick tag på några 2008’or i dagens släpp.
![]()
Jag försökte lägga min order på webben 10.03 men då var det slut :/Planerade att gå till PK men var fast på jobb sak... Rusa 09:55 till närmaste SB så fick de lägga beställningen 10:03, litade inte på att göra det själv på nätet.
Edit: Enligt SB personalen var weblagret slut 10:05.
Ah, lotteri ibland.Jag försökte lägga min order på webben 10.03 men då var det slut :/
Än så länge har jag inte sett någon alkis som dricker cristal.Alkisvarning?!
![]()
Jag nöp 2 flaskor men har inte öppnat dem ännu!Delade den här ”kalsongchampagnen” med föräldrarna idag. Riktigt, riktigt bra. Mäktig smak, mycket kvar i eftersmaken. Torr, brödig, ändå viss fruktighet som man inte kan tro ska finnas där iom brut nature. Tack för tipset tidigare i tråden!
Bara att provdricka!!Någon som har koll på hur några Dom perignon 2003+2004 kan tänkas må efter efter ca 5års förvaring i rumstemp? Stått i ett vinställ i skugga
Bara att provdricka!!![]()
Fullagra och kränga de vidare, vinvärldens motsvarighet till ”okänd servicehistorik”.Nja jag har ett gäng och avser inte att behålla dom själv. Funderat på typ Bukowskis dryckesauktioner men vet inte hur känsligt det är med lagringshistoriken
Haha precis. Vet inte om den frasen gills i vinvärlden dockFullagra och kränga de vidare, vinvärldens motsvarighet till ”okänd servicehistorik”.![]()
Haha precis. Vet inte om den frasen gills i vinvärlden dock
Jag förstår inte om du försöker antyda att jag skulle undanhålla lagringshistoriken? Givetvis skulle lagringshistoriken anges vid en eventuell försäljning. Syftet med mitt inlägg är att försöka få fram om kvaliten på drycken kan ha försämrats avsevärt pågrund av lagringen, isåfall skulle jag inte behöva gå vidare med tanken om att låta sälja dessa via ex auktion.Ingen kan väl helt konfirmera lagringshistoriken så det är väl en hederssak att inte sälja nåt som lagrats icke optimalt utan att ange det isåfall?
Jag förstår inte om du försöker antyda att jag skulle undanhålla lagringshistoriken? Givetvis skulle lagringshistoriken anges vid en eventuell försäljning. Syftet med mitt inlägg är att försöka få fram om kvaliten på drycken kan ha försämrats avsevärt pågrund av lagringen, isåfall skulle jag inte behöva gå vidare med tanken om att låta sälja dessa via ex auktion.
Shit! Du poppade en på en gång?Fantastisk champagne...
![]()
Yes, men jag har fler.Shit! Du poppade en på en gång?