Glad Fredag önskar Hr Ward
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra pris också!Ny limiterad C60. Vad tycker ni? 40mm. Tycker ofta de limiterade brukar ha stora storlek så det var ju glädjande. Hade velat se applicerad twinflag logga men den blå tavlan kittlar mig.
Funderar på hugga en faktiskt.Ny limiterad C60. Vad tycker ni? 40mm. Tycker ofta de limiterade brukar ha stora storlek så det var ju glädjande. Hade velat se applicerad twinflag logga men den blå tavlan kittlar mig.
Samma här. Bra prissatt också.Funderar på hugga en faktiskt.
Jag slog till missa dock att den skickas mitten JuliSamma här. Bra prissatt också.
(Fast behöver jag verkligen en till dykare . Men färgen är så bra)
Ngn som redan huggit?
SnyggtDär var sommargummit på
Parbild med sin Italienska flickvän (eller är det tvärtom?)
Jag kunde inte motstå heller. Prel.lev 20 juli så inte en jättelång väntan. Bara drygt 2 veckorJag slog till missa dock att den skickas mitten Juli
Wow… det gick snabbt. 350st på drygt 48tim. Borde vara ett rekord för CW. Jag är glad att det blev en beställning till slut. Kan inte varit många kvar när jag väl slog tillNu är Atoll slutsåld.
Ska bli spännande o se den irlWow… det fick snabbt. 350st på drygt 48tim. Borde vara ett rekord för CW. Jag är glad att det blev en beställning till slut. Kan inte varit många kvar när jag väl slog till
Ser ut som att de redan börjat skicka ut dem. Här är första bilderna från en användare i CWE. Ser riktigt trevlig ut. Du var relativt snabb så kanske får hem den snartSka bli spännande o se den irl
Snyggt kul med andra bilder.Ser ut som att de redan börjat skicka ut dem. Här är första bilderna från en användare i CWE. Ser riktigt trevlig ut. Du var relativt snabb så kanske får hem den snart
Var inte mycket att hänga i granen. Mest nearly new samt ”no cosc” klockor.Boom!
Alla deras reor är väl typ bara nearly new med några nya ex och prototyper inblandade? Från 115 till 68 på en kvart så det verkar gå rätt snabbt. Det fanns en Colchester om du fortfarande är sugen? COSC-varianten verkar dock vara såld nu.Var inte mycket att hänga i granen. Mest nearly new samt ”no cosc” klockor.
Sant. Men upplever att det var mer nu Inte heller alls lika privärda nu sen de höjt priserna. Atoll kändes verkligen som ett kap.Alla deras reor är väl typ bara nearly new med några nya ex och prototyper inblandade? Från 115 till 68 på en kvart så det verkar gå rätt snabbt. Det fanns en Colchester om du fortfarande är sugen? COSC-varianten verkar dock vara såld nu.
Det försvann grejer i rätt snabb takt och det fanns ändå en hel del nytt i början (fanns tydligen 150+ så 30% hann ryka innan jag ens fick mailet och länkade i tråden ).Sant. Men upplever att det var mer nu Inte heller alls lika privärda nu sen de höjt priserna. Atoll kändes verkligen som ett kap.
Tack för tipset gällandes colchester. Köpte dock en carbon Doxa. Hade jag köpt en ny carbon nu så hade det nog blivit Squale.
Ute med kurirSer ut som att de redan börjat skicka ut dem. Här är första bilderna från en användare i CWE. Ser riktigt trevlig ut. Du var relativt snabb så kanske får hem den snart
Jag brukar vanligtvis ha svårt för inserts i stål men jäääklar vad sexig den här är!
Tack för tipset! Blev en sån här:Rean är förresten påfylld med lite Aquitaines och annat nytt. Skynda att fynda!