OceanblåDå va den hemma inte kortat länkenmen fick paket med massa gummin så slängde på ett.
Tavlan är tusen ggr bättre irl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OceanblåDå va den hemma inte kortat länkenmen fick paket med massa gummin så slängde på ett.
Ser grymt ut. En klockren sommarklocka Ser fram emot att få hem min. Lär dock få vänta ett tag. Jag är förmodligen i sist batchen.Då va den hemma inte kortat länkenmen fick paket med massa gummin så slängde på ett.
Den är något helt annat irl gör sig inte lika gött på bild hoppas du gillar den.Ser grymt ut. En klockren sommarklocka Ser fram emot att få hem min. Lär dock få vänta ett tag. Jag är förmodligen i sist batchen.
Spamma på bara Grymt skoj att se urtavlan i olika ljus/vinklar Du får gärna testa massa olika band
Borde korta länken med men den vet man ju ör bra den gammalt.Spamma på bara Grymt skoj att se urtavlan i olika ljus/vinklar Du får gärna testa massa olika band
FAN! Missade den här med några sekunder för att CW ändrat sitt format för telefonnummer och inte godkände det som fanns lagrat sedan tidigare.
Den fanns i lager och jag kunde lägga den i korgen men när jag skulle gå vidare till betalning så gnällde systemet om att mitt förinlagda telefonnummer inte var giltigt och innan jag hann ändra det var det någon annan som var snabbare på att slutföra beställningen.Testa igen! Fanns nu när jag kikade. Edit: Nöp du den?
Ja, så blev det! Riktigt fin klocka, gillar färgerna och vridringsinsertet.Gillar den nya blåvita C65 Aquitaine GMT. Riktigt snygga färger samt schysst form på vridringsinlägget! Hade gärna sett en annan timvisare, men ingen dealbreaker. Skulle varit kul att se den med pepsiinsert. Lite dyr som någon skrev, men kommer nog att köpa en i framtiden.
Saknar en snygg CW i lådan sen jag nyligen sålde min C65 Trident GMT Pepsi.
Stämmer, fick samma mail idag Får se om den kommer iväg under nästa vecka.@rambo_amadeus har du fått någon uppdatering kring din Atoll? Det gick tydligen ut ett mail idag där de beklagade förseningen och trodde att de skulle få klockorna levererade till sig runt mitten på nästa vecka för att därefter skickas iväg efter QC.
Går väldigt snabbt. 2-4 dagar typ.Hur lång tid brukar beställningar ta på chris ward?
Använd pund som valuta. Koden Welcome alt. MOD10 ger 10%Gillar den gula.
Är det quick adjust i länken ?
Fick en voucher med tidningen för ett tag sen men den lär väl ha gått ut.
Är det olika hemsidor nuförtiden eller är
det christopherward.com som gäller ?
Har för mig att det var olika en gång i tiden men det kanske var innan Brexit.
Tack för ett mycket välkommet tipsAnvänd pund som valuta. Koden Welcome alt. MOD10 ger 10%
Hur gör man för att välja pund som valuta ?Använd pund som valuta. Koden Welcome alt. MOD10 ger 10%
Inne på deras hemsida, scrolla längst ner. Där kan du välja land. Välj UK. Då blir valutan pund.Hur gör man för att välja pund som valuta ?
Har provat med paypal, apple pay och kort men hittar det ej.
Hittar endast alternativen euro och sek.
Jaha då var dagens impulsköp klartInne på deras hemsida, scrolla längst ner. Där kan du välja land. Välj UK. Då blir valutan pund.
Väntar på recension!Jaha då var dagens impulsköp klart
Tack för assistansen
U betVäntar på recension!
Hmm 42.xx mm lug to lug. Kommer upplevas väldigt liten..?36mm oyster trident. LE 200st/färg men svart och vit ska tydligen finnas i det fasta sortimentet.
Samma som OP36.Hmm 42.xx mm lug to lug. Kommer upplevas väldigt liten..?