• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Då va den hemma inte kortat länkenmen fick paket med massa gummin så slängde på ett.
Tavlan är tusen ggr bättre irl.
4A1503C9-8437-410D-9FF9-D2B2022FA76B.jpeg
FC35EC42-1369-453B-9B0E-36660DA8C812.jpeg
25F85B57-EBA1-4C8C-92D4-8EBAA464B811.jpeg
Oceanblå 👌🏽

FAN! Missade den här med några sekunder för att CW ändrat sitt format för telefonnummer och inte godkände det som fanns lagrat sedan tidigare. 😭

Screenshot_20220707-143631_Firefox.jpg

Testa igen! Fanns nu när jag kikade. Edit: Nöp du den?

1657198853279.png
Den fanns i lager och jag kunde lägga den i korgen men när jag skulle gå vidare till betalning så gnällde systemet om att mitt förinlagda telefonnummer inte var giltigt och innan jag hann ändra det var det någon annan som var snabbare på att slutföra beställningen.

Det finns vanligtvis bara ett ex av varje och hemsidan hinner inte riktigt med att uppdatera när alla lägger saker och ting i korgen samtidigt. Det går att uppdatera statusen manuellt genom att välja att man vill ha länken kortas och man ser då direkt om varan finns i lager eller ej. Trist för mig men kul för någon annan antar jag. 🙂

Gillar den nya blåvita C65 Aquitaine GMT. Riktigt snygga färger samt schysst form på vridringsinlägget!:) Hade gärna sett en annan timvisare, men ingen dealbreaker. Skulle varit kul att se den med pepsiinsert. Lite dyr som någon skrev, men kommer nog att köpa en i framtiden.
Saknar en snygg CW i lådan sen jag nyligen sålde min C65 Trident GMT Pepsi.
Christopher-Ward-C65-Aquitaine-GMT-dial.jpg

Ja, så blev det! Riktigt fin klocka, gillar färgerna och vridringsinsertet. :)
20220712_185315-.jpg
20220712_185514-.jpg
20220712_185535-.jpg
20220712_185559-.jpg

@rambo_amadeus har du fått någon uppdatering kring din Atoll? Det gick tydligen ut ett mail idag där de beklagade förseningen och trodde att de skulle få klockorna levererade till sig runt mitten på nästa vecka för att därefter skickas iväg efter QC. 🙂

Gillar den gula.
Är det quick adjust i länken ?
Fick en voucher med tidningen för ett tag sen men den lär väl ha gått ut.
Är det olika hemsidor nuförtiden eller är
det christopherward.com som gäller ?
Har för mig att det var olika en gång i tiden men det kanske var innan Brexit.

Gillar den gula.
Är det quick adjust i länken ?
Fick en voucher med tidningen för ett tag sen men den lär väl ha gått ut.
Är det olika hemsidor nuförtiden eller är
det christopherward.com som gäller ?
Har för mig att det var olika en gång i tiden men det kanske var innan Brexit.
Använd pund som valuta. Koden Welcome alt. MOD10 ger 10% :)

Tillbaka
Topp