Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, ja det satt som en smäck på denSärskilt gummit... @Glantzen
Hade lätt kunna tänka mig en sådan, Tyvärr 42mm :-/Det släpptes jus ut en limiterad till ok pris
Någon va snabbareC60 Graphite Special Edition | Christopher Ward
Buy C60 Graphite Special Edition at Christopher Ward.www.christopherward.com
Ingen rätt SuperCompressor tyvärr så det blev inget denna gång.Skynda fynda...
30% rabatt . Rean är inte vad det varit.Skynda fynda...
Tillkommer ingen moms. Dom är momsreggade i Sverige.Tillkommer det moms eller skickar dom från något annat EU land?
Jag upptäckte nyligen detta märke och tycker verkligen att dom lyckats med allt (specs, visuellt) förutom loggor/namn. Ett enkelt "CW" eller what ever hade funkat finfint som logga/märke. Tycker att både gamla loggan med namnet och nya loggan (flagga/playstationkontroll?) ser ut som ngt från realådan på Ica Maxi :/Ser på deras hemsida att de bytt designen i vilken logga de sätter på klockan. Jag föredrar nog den gamla. Ni andra?
Gräsligt var ordet. Vad kan målgruppen för denna skapelse tänkas vara?En ny jump hour-colab från CW: https://www.christopherward.com/loupe-magazine/article?cid=cheers-for-fears
Både den här och Bel Canto är rätt gräsliga om ni frågar mig men det visar ganska tydligt vilken riktning CW har valt inför framtiden. Det är förståeligt men samtidigt lite tråkigt då de länge har varit ett underskattat varumärke som erbjudit väldigt mycket pang för pengen.
Troligtvis Fears befintliga kunder då den är rätt lik deras andra modeller.Gräsligt var ordet. Vad kan målgruppen för denna skapelse tänkas vara?
Jag tror du har rätt. Samarbetsprojektet ser ut att bygga på samma boett som Fears egen modell (med eta 2824) så det är ett ganska enkelt sätt att få till något rätt speciellt. Allt som krävs är en annan urtavla. CWs Sellita 200 lär ju passa direkt i boetten. Personligen tycker jag att den är riktigt snygg, men lite för dyr.Troligtvis Fears befintliga kunder då den är rätt lik deras andra modeller.
Fears Watch Company Limited
Fears is one of Britain's oldest watch companies. Fears was first established in 1846 and is owned and run by the sixth generation of the founding family. Epitomising the best of independent watch making, Fears hand builds elegant and stylish British watches in the UK for both men and women.www.fearswatches.com
Vackert! Hur har resan med 36:an varit såhär långt? Är det den optimala storleken ändå för oss med tunna påkar?Väcker upp tråden med lite gult
Jo tack den känns bra för min 17,5 handledVackert! Hur har resan med 36:an varit såhär långt? Är det den optimala storleken ändå för oss med tunna påkar?
Jag har testat den och tycker den bars klockrent på min 16,5 cm handledVackert! Hur har resan med 36:an varit såhär långt? Är det den optimala storleken ändå för oss med tunna påkar?
CW har slutat med sina regelbundna rabattkoder. Just nu är nog välkomstkoden den enda kända som finns.Tips på om/hur man kan hitta rabatter för att beställa från deras hemsida? När jag reggade mott konto fick jag erbjudande om en rabatt på 10% på mitt första köp. Andra tips?