• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Crispie

Rolex
Skrämmer lite liv i tråden. På tiden att den dyker upp på första sidan. Vi spenderar dagen på Skansen. Så nöjd med denna även om den inte används överdrivet mycket. Har varit mycket G-Shock och Garmin sista tiden.
20221217_141411.jpg
 

JoakimFOH

Breitling
Är så innerligt sugen på en militärare, Sandhurst 1 eller 2, Cranwell... Alternativt en 300 med svart urtavla...
Ni som varit med, HUR funkar deras rea i Januari? Är det 10 eller 50% off? Är det begränsar antal etc...?
 

Islay

Panerai
2-Faktor
Är så innerligt sugen på en militärare, Sandhurst 1 eller 2, Cranwell... Alternativt en 300 med svart urtavla...
Ni som varit med, HUR funkar deras rea i Januari? Är det 10 eller 50% off? Är det begränsar antal etc...?
Rean brukar vara runt första veckan i Januari och är ett begränsat antal som säljs tills dom tar slut helt enkelt. Är i princip först till kvarn som gäller men ibland kan det tillkomma några under reans gång så kan vara värt uppdatera med jämna mellanrum om man är på jakt efter något speciellt. Brukar vara lite varierat ca 25-40 % rabatt och mest rabatt på dom som är "nearly new" har jag för mig.

Annars har jag en C60 Lympstone till salu😉
 

JoakimFOH

Breitling
Rean brukar vara runt första veckan i Januari och är ett begränsat antal som säljs tills dom tar slut helt enkelt. Är i princip först till kvarn som gäller men ibland kan det tillkomma några under reans gång så kan vara värt uppdatera med jämna mellanrum om man är på jakt efter något speciellt. Brukar vara lite varierat ca 25-40 % rabatt och mest rabatt på dom som är "nearly new" har jag för mig.

Annars har jag en C60 Lympstone till salu😉
Då blir det hetsigt när man ska slåss mot resten av världens entusiaster den veckan:)
Tack för ditt erbjudande, men Lympstone är lite väl grov för mig...
 

LinuSrpd

Breitling
Funderar på att slå till på en C60 Sapphire vet att dem ofta kör 100 GBP rabatt koder vilket dem inte verkar köra på nu , Tror ni man ska vänta på januari rean eller försöka få tag på en kod igen?
 

nivde

Omega
2-Faktor
Är det någon här i tråden som vågat sig på att prova nya C65 Sandhurst i brons ?
Var initialt lite sugen på den vanliga i stål men börjar luta lite åt bronsaren nu.
Vilken utav dom tror ni på ?
F8BC4BE0-9E54-4870-8B1C-F6159889CD15.png
68348D3A-B790-456A-BF1C-9454BBA816C1.png
Jag tycker att brons ser riktigt bra ut tillsammans med urtavlan och faux-patinan. Och häftiga visare i brons!
 

Odde

Breitling
Upptäckte av en slump Christopher Ward C65 Super Compressor det måste vara en av världens snyggaste dykare om man vill ha lite färg och kul? Nån som äger? Eller har erfarenhet? Finns de i butik eller bara på nätet? (jag är lite nybörjare)
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Upptäckte av en slump Christopher Ward C65 Super Compressor det måste vara en av världens snyggaste dykare om man vill ha lite färg och kul? Nån som äger? Eller har erfarenhet? Finns de i butik eller bara på nätet? (jag är lite nybörjare)

Ser på deras hemsida att de bytt designen i vilken logga de sätter på klockan. Jag föredrar nog den gamla. Ni andra?
Har haft en, underbar klocka och länk/lås!
Blev riktigt sugen igen då namnet är ersatt med loggan, imho ett klart lyft 😍


Bild på min gamla:
F07F8B77-D6CD-4D79-B9B8-D25C6D1E575F.jpeg
 
Topp