Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rean brukar vara runt första veckan i Januari och är ett begränsat antal som säljs tills dom tar slut helt enkelt. Är i princip först till kvarn som gäller men ibland kan det tillkomma några under reans gång så kan vara värt uppdatera med jämna mellanrum om man är på jakt efter något speciellt. Brukar vara lite varierat ca 25-40 % rabatt och mest rabatt på dom som är "nearly new" har jag för mig.Är så innerligt sugen på en militärare, Sandhurst 1 eller 2, Cranwell... Alternativt en 300 med svart urtavla...
Ni som varit med, HUR funkar deras rea i Januari? Är det 10 eller 50% off? Är det begränsar antal etc...?
Då blir det hetsigt när man ska slåss mot resten av världens entusiaster den veckanRean brukar vara runt första veckan i Januari och är ett begränsat antal som säljs tills dom tar slut helt enkelt. Är i princip först till kvarn som gäller men ibland kan det tillkomma några under reans gång så kan vara värt uppdatera med jämna mellanrum om man är på jakt efter något speciellt. Brukar vara lite varierat ca 25-40 % rabatt och mest rabatt på dom som är "nearly new" har jag för mig.
Annars har jag en C60 Lympstone till salu
Jag gillar dom här
SpännandeJag la nyss beställning på den ljusblå med beige band Vi kan kalla den "tiffany blue" så kan jag ta ut fett premiumpris om jag flippar den
Jag la nyss beställning på den ljusblå med beige band Vi kan kalla den "tiffany blue" så kan jag ta ut fett premiumpris om jag flippar den
Grattis! Verkligen rolig modell. Det vore roligt att se lite "vanliga" bilder när du fått hem den.
Har den här limiterade sköningen i 36mmNu närmar det sig rea sägs det! Är det någon här i forumet som har en Ward-klocka till salu så hojta till! Max 40mm....
Jag tycker att brons ser riktigt bra ut tillsammans med urtavlan och faux-patinan. Och häftiga visare i brons!Är det någon här i tråden som vågat sig på att prova nya C65 Sandhurst i brons ?
Var initialt lite sugen på den vanliga i stål men börjar luta lite åt bronsaren nu.
Vilken utav dom tror ni på ?
Skulle vara intressant att se hur bronsaren patineras över tid.Jag tycker att brons ser riktigt bra ut tillsammans med urtavlan och faux-patinan. Och häftiga visare i brons!
Modigt färgval, skoj! Vad blev det för band på din?Det blev den rosa.
Modigt färgval, skoj! Vad blev det för band på din?
Men är den inte knall-lila? Eller menar du den lite guldaktiga?He-he, tycker egentligen att rosa/salmon är en mycket lugnare färg än den ljusblåa. Men den är klart mindre hypad.
Jag tog ett beigt band så länge.
Men är den inte knall-lila? Eller menar du den lite guldaktiga?
Ser på deras hemsida att de bytt designen i vilken logga de sätter på klockan. Jag föredrar nog den gamla. Ni andra?
Då kör vi Heads up på dessa
Upptäckte av en slump Christopher Ward C65 Super Compressor det måste vara en av världens snyggaste dykare om man vill ha lite färg och kul? Nån som äger? Eller har erfarenhet? Finns de i butik eller bara på nätet? (jag är lite nybörjare)
Har haft en, underbar klocka och länk/lås!Ser på deras hemsida att de bytt designen i vilken logga de sätter på klockan. Jag föredrar nog den gamla. Ni andra?