• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Fortfarande fantastisk fin följeslagare.🙂
20230202_134900+.jpg
 
Senast ändrad:

danstenqvist

Breitling
Tack!🙂 Har testat den på tropic vilket funkar bra, men har burit den 99% av tiden på länk...
20220727_121211++.jpg
UNderbara bilder! Jag har ju personligen ett litet problem i att jag inte tycker det är skönt att bara länk hur mycket jag än försöker vänja mig. Jag landar hela tiden i olika typer av gummiband som jag tycker fungerar så fint för mig.
 

Islay

Panerai
2-Faktor
Slog precis till på denna, 40mm. Har haft en i helsvart som jag sålde för två år sedan, men tammefan jag ångrar det än idag.
Vad är era erfarenheter kring CW?

C862D8CA-E9F0-474A-81F0-AB22A0ED1622.jpeg
Grattis! Har bara bra erfarenheter av CW och speciellt C60. Gillar den här modellen med 600 m bättre än den nyare C60 300m. Bra pris på den här.
 

douglas5

Omega
Vad är era tankar kring Bel Canto? Själv blev jag mycket intresserad när jag såg bilder på den. Den blå kostar över 80’ på C24 så tänkte kanske lägga en deposit på en lila eller svart, men långt väntan..
4DFF0732-A024-4353-B2F7-CF5A529C9A53.jpeg
 

_bb58_

Cartier
Vad sägs om den nya limiterade c63an med SH21 verket.
Den verkar tyvärr redan slutsåld på länk. Den blåa finns dock på länk fortfarande.
Önskar den varit 39mm istället för 41 dock.
 

Bilagor

  • 28667C88-FA94-4056-9830-8080AE3F7FA6.jpeg
    28667C88-FA94-4056-9830-8080AE3F7FA6.jpeg
    202.8 KB · Visningar: 13

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Vad sägs om den nya limiterade c63an med SH21 verket.
Den verkar tyvärr redan slutsåld på länk. Den blåa finns dock på länk fortfarande.
Önskar den varit 39mm istället för 41 dock.
I min ögon ett riktigt höjdarsläpp och intar favoritplatsen bland CWs klockor 👏. Sen håller jag med om att 39mm hade varit ännu bättre för egen del.
Edit: Intryck baserat på bilder och text från CWs hemsida.
 
Senast ändrad:

danstenqvist

Breitling
Vad sägs om den nya limiterade c63an med SH21 verket.
Den verkar tyvärr redan slutsåld på länk. Den blåa finns dock på länk fortfarande.
Önskar den varit 39mm istället för 41 dock.
Jag gillar den också. Håller helt med om 39mm istället för 41mm. Jag är inne i en fas i livet där jag endast intresserar mig för klockar underr 40mm av någon anledning. Kan vara för att jag finner min C63 Sealander 39mm som en klocka som känns helt perfekt. Dock med drömmer om Sealnder 36mm som i mina tankar skulle kännas snäppet bättre på min lilla pinne till arm än 39mm. Jag önskar alla CW-fans en riktigt fin fredag!
 

D..S..

Cartier
Är det definitivt slut på alla koder och rabatter, eller finns det några erbjudanden som fortfarande funkar?
 

McFly

Cartier
Vad är era tankar kring Bel Canto? Själv blev jag mycket intresserad när jag såg bilder på den. Den blå kostar över 80’ på C24 så tänkte kanske lägga en deposit på en lila eller svart, men långt väntan..
4DFF0732-A024-4353-B2F7-CF5A529C9A53.jpeg
Tycker den är svincool. Men vill inte ens veta vad det kostar att serva den.
 

n_brannstrom

Breitling
Jag har en CW Sandhurst C65, första serien (som jag anser är snyggare än den nya serien). Slutar aldrig förvånas över den höga kvaliteten. Grymt armband (med quick release), spänne med micro adjust (kanske i största laget) och finish på allt från boett,krona och den brittiska arméns heraldiska märke som pryder baksideboetten. Allt detta tillsammans med ett COSC-certifierat urverk. Kort och gott - Kan varmt rekommendera Christopher Ward
B44D1A82-748C-45A7-95AD-49210214E0FF.jpeg

image.jpg
 
Topp