Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ni som köpt från CW på länk. Har ni resizat själva eller tagit hjälp av urmakare?
Den är grann alltså! Vilka band går du runt på som komplement till länken till denna klocka?Fortfarande fantastisk fin följeslagare.
Tack! Har testat den på tropic vilket funkar bra, men har burit den 99% av tiden på länk...Den är grann alltså! Vilka band går du runt på som komplement till länken till denna klocka?
UNderbara bilder! Jag har ju personligen ett litet problem i att jag inte tycker det är skönt att bara länk hur mycket jag än försöker vänja mig. Jag landar hela tiden i olika typer av gummiband som jag tycker fungerar så fint för mig.Tack! Har testat den på tropic vilket funkar bra, men har burit den 99% av tiden på länk...
Vad är detta för armband? Coolt!Har haft en, underbar klocka och länk/lås!
Blev riktigt sugen igen då namnet är ersatt med loggan, imho ett klart lyft
Bild på min gamla:
Vad är detta för armband? Coolt!
Grattis! Har bara bra erfarenheter av CW och speciellt C60. Gillar den här modellen med 600 m bättre än den nyare C60 300m. Bra pris på den här.Slog precis till på denna, 40mm. Har haft en i helsvart som jag sålde för två år sedan, men tammefan jag ångrar det än idag.
Vad är era erfarenheter kring CW?
C60 Trident Pro 600 - Nearly New | Christopher Ward
Buy C60 Trident Pro 600 - Nearly New at Christopher Ward.www.christopherward.com
Wow!Dubbel dubbelpost...
Något av det hetaste som hänt klockvärlden sedan kvartskrisen. Bel Canto är otroligt fin!Vad är era tankar kring Bel Canto? Själv blev jag mycket intresserad när jag såg bilder på den. Den blå kostar över 80’ på C24 så tänkte kanske lägga en deposit på en lila eller svart, men långt väntan..
du börjar inte bli sugen på att låta denna vandra vidare?Gott nytt!
Ruggigt fin den där!
I min ögon ett riktigt höjdarsläpp och intar favoritplatsen bland CWs klockor . Sen håller jag med om att 39mm hade varit ännu bättre för egen del.Vad sägs om den nya limiterade c63an med SH21 verket.
Den verkar tyvärr redan slutsåld på länk. Den blåa finns dock på länk fortfarande.
Önskar den varit 39mm istället för 41 dock.
Jag gillar den också. Håller helt med om 39mm istället för 41mm. Jag är inne i en fas i livet där jag endast intresserar mig för klockar underr 40mm av någon anledning. Kan vara för att jag finner min C63 Sealander 39mm som en klocka som känns helt perfekt. Dock med drömmer om Sealnder 36mm som i mina tankar skulle kännas snäppet bättre på min lilla pinne till arm än 39mm. Jag önskar alla CW-fans en riktigt fin fredag!Vad sägs om den nya limiterade c63an med SH21 verket.
Den verkar tyvärr redan slutsåld på länk. Den blåa finns dock på länk fortfarande.
Önskar den varit 39mm istället för 41 dock.
Inga koder eller rabatter längre plus att dom kommer höja sina priser fr.o.m. 3 aprilÄr det definitivt slut på alla koder och rabatter, eller finns det några erbjudanden som fortfarande funkar?
Tycker den är svincool. Men vill inte ens veta vad det kostar att serva den.Vad är era tankar kring Bel Canto? Själv blev jag mycket intresserad när jag såg bilder på den. Den blå kostar över 80’ på C24 så tänkte kanske lägga en deposit på en lila eller svart, men långt väntan..